Hebben jullie het bedje al omlaag gedaan?

Feline slaapt al in het ledikant op de laagste stand vanaf de dag dat ze draaide. (week of 3/4 geleden), ik heb namelijk alleen hoog of laag en geen middenstand.
Ik wil geen risico nemen dat ze opeens zich optrekt en eroverheen kukelt. Een achternichtje van mij heeft een dochtertje die kon net pas draaien en een paar dagen later hing ze op de rand, ze had zich opgetrokken......

groetjes Mariska

bedankt voor al jullie reacties. ik ben dus niet de enige die het bed omlaag heeft moeten doen, al ben ik wel een van de weinige. Wat worden ze toch vlug groot zeg. Vandaag heeft meneer voor het eerst gezeten tijdens het badderen. In plaats van het water er met zijn voeten uit te schoppen deed hij dat nu met zijn handen. tot het plafon aan toe en een schik dat hij had. Geweldig!!!

Groetjes van marloes

Heb ik eindelijk een banner gemaakt vergeet ik de datum aan te passen.

Hier is hij nog een keeer:

Lotte is nu 8 maanden en draait zich alleen om als ik haar op haar buik heb gelegd, want daar heeft ze een enorme hekel aan!

Zitten doet ze al wel, maar ze kan nog niet gaan zitten. Het wordt zo langzamerhand wel tijd. Morgen maar even gaan doen. Ik zal haar afgelopen week wel een beetje aan de spijltjes trekken en zo, dus voor je het weet trekt ze zich op idd.

Groetjes, Marisa

Dean is nu 4 maanden en aangezien hij al omdraaide en zijn armen over de rails heengooide heb ik het bedje maar omlaag gedaan naar de tweede stand (dus ertussenin) niet helemaal omlaag anders til ik me een ongeluk haha (hij is nu ongeveer 8 kilo met 4 maanden namelijk)

Hoi meiden

Jesse slaapt nog steeds bij ons op de kamer in een ledikantje en op de hoogste stand

Hij is niet zo heel ondernemend met het gaan zitten enzo, hij kan sinds een week of 3 pas rollen

Als ik hem neerzet blijft hij wel heel even zitten, maar hij rolt ook zo weer omver

Ik heb gelukkig op het ledikantje ook een tussenstand....dan hoef ik gelukkig niet helemaal te bukken

Dat word zowiezo erg moeilijk, want ik kan hem dan met mijn bekken/rug niet eens meer optillen denk ik

Als ik zo ver moet bukken

Als hij straks kan zitten en/of staan dan kan hij zlef een eind omhoog komen en kan ik hem zo pakken

Maar zelfs de tussenstand is nog niet echt nodig

Groetjes Xennah

Terug
Bovenaan