Hebben jullie hobby`s???

is ook weer eens een leuke andere vraag zeg.
Ik werk ook onregelmatig en teamsport ofzo is dan niks omdat je dan verstek moet laten gaan bij een wedstrijd.
Ik speel een instrument in een fanfare en in een dweilbandje. Fanfare al 17 jaar en dweilband 3 jaar, is erg gezellig.
Verder zing ik graag, eerst in een koor, maar kon vaak niet naar optredens en voelde me dan schuldig tegenover de rest, ik zong ook weleens solo en dan moest dat weer worden opgelost, dus toen ben ik gestopt en ook gelijk met zangles. Nu zing ik alleen nog onder de douche haha.
Verder lees ik ook graag, zoals david baldacci en de davinci code.
Ik puter veel en ga graag koffieleuten en shoppen of supporteren bij mijn man zijn voetbalcluppie. Haha wat een verhaal.....

Klopt, die is ook prachtig!!!!! Ik kan die boeken van haar nooit wegleggen. Heb er veel van in de kast staan, maar de laatste paar ken ik niet. Schrijft ze nog steeds?
Er is ook zo'n mooie, hoe heet die ook al weer, Vergeet het maar   geloof ik, over een vrouwtje aan het eind van de oorlog die zwanger is van een verzetsman en zijn moeder gaat vertellen dat hij dood is. Denk daar wel eens aan, omdat ze tijdens deze zwangerschap van alles doorstaat en daarna bijna niet meer zwanger wordt. Uiteindelijk wel gelukkig, dus dat geeft weer hoop nietwaar?

wat gezellie allemaal!!! mischien kunnen jullie allemaal eens bij mij op de kofiie komen in mijn schoonheidsinstituut hahahahha

tis eens wat anders zo he...wel leuk! leer iemand ook anders kennen nietwaar

bye bye

Hé Deez wat leuk, ik heb ook in een koor gezongen. Was erg groot en we zongen altijd klassieke werken. Wat zongen jullie? jammer dat je gestopt bent, ik ook trouwens. Ik zing wel altijd in huis ja, ook onder de douche, hi hi. Goeie akoestiek in de badkamer....

wij zongen musicals, mis het nog steeds..........maar echt geen tijd ervoor
Wat voor klassieke nummers zongen jullie?

Hmmmm, musical is óók leuk!!!!!  Wij zongen vanalles, van Mozart tot Ramirez. Ben op zoek geweest naar ander koor om het weer op te pakken, maar de enige die mij leuk lijkt repeteert op een avond dat ik niet kan. Misschien een leuk idee om eens naar een musicalkoor te kijken! Heb trouwens geen les gehad, doe dus maar wat, hihi. Ben jij alt of sopraan?

ja die heb ik ook gelezen!! schitterend! waar haalt ze het vandaan, zo kunnen schrijven.....ik weet niet meer of ze schrijft..heb jij nog aanraders???

Sproetels Emmie

Maria Oomkens schrijft ook zo leuk. Is wat minder diepgravend, maar je wordt er wel altijd vrolijk van! Zij heeft ook jarenlang 'coctail' geschreven in de libelle.

Terug
Bovenaan