hebben jullie je bed al omhoog?

ik kwam er met de klossen niet meer in. het bed stond ineens op 90 cm hoog.... bed is van oorsprong 65 cm.... dus wij hebben de klossen weer teruggebracht naar de thuiszorgwinkel.... dan maar 5 cm lager hoor.... oh en ik ben zelf 1.83, dus kan je nagaan.....

Hoi wi j hebben ons bed op 70 cm staan. Is te laag voor de kraamverzorging, maar voor mij hoog genoeg.
We hebben een boxspring dus verhogen kan niet, dus we dachten kopen wel een goedkope topper. Maar dat was toch nog 90 euro en verhoogde maar 5 cm. Dus nog te weining.
Ik ga poliklinische bevallen, dus hoef voor de bevalling mijnbed niet hoog te hebben.
Als de kraamverzorging het bed te laag vind, dan pakken we van het logeerbed het matras en die leggen we op het bed. Gaat alleen om bepaalde handelingen, als zij weer weg is en ik lekker wil leggen, halen we het matras weer weg.
Handige en goedkope oplossing. Misschien dat je en kleine kraamverzorgster krijgt, nou die wilt niet een al te hoog bed

x yvonne

Wij hebben ons bed nu op 60 cm kunnen zetten..
Helaas kan ons bed niet op klossen of bierkratten.. de kraamzorg had het erover om er een extra matras erop te leggen... maar ik heb gewoon geen zin om een nieuw matras daarvoor te kopen (is financieel ook niet echt haalbaar). niemand heeft een matras over in mijn omgeving.. en ik vind het niets om een matras op marktplaats te halen (ben nogal smetvrezerig ingesteld haha)
Dus het bed is te laag... maar ik hou het denk ik gewoon maar zo hoor.
Ze hoeven van mij mijn bed niet te verschonen en ze pakt er maar een stoel bij anders..

Misschien dat ik binnenkort anders nog even bel..

Liefs, Marit.

hier staat die op klossen, ben al 37weken
manlief heeft eerst met plankjes en schroeven wat verstevigd want het hoofdbord viel beetje uit elkaar

als wij een kleine kraamhulp krijgen hebben ze een probleem hahaha alle verschoonkasten zijn 100cm want wi jzijn 174 en 185.
Het jaren 70 bedje en commode zijn wel laag, moet ze daar maar alles doen
dat het bed zo hoog is vind ik ergens wel handig, 5cm lager en was perfect, kont naar achter en ik zit. Nu is die net iets te hoog

groetjes sabine

Wat is de verplichte hoogte dan? Ik heb mijn bed al vanaf 30 weken op klossen. Ik vind het heerlijk want ik heb heel erg last van mijn rug. Vinden jullie het zo vervelend dan?

ivm bekkenklachten en gekneusde en gebroken ribben is liggen nogal lastig, zitten ook
dus ik ben vaak uit bed om even de pijn te verzachten en dan moet je niet vergeten dat je zo hoog ligt

1e ochtend viel mijn man bijna uit bed joh!
hij kon zichzelf nog net opvangen

vorige keer had ik ijzeren klossen, die waren hoger en dus lastiger. Deze plastic is beter maar 5cm lager zou perfect zijn, dan mag het van mij blijven

Terug
Bovenaan