hebben jullie je bed al omhoog?

Ik heb afgelopen nacht voor het eerst de klossen eronder gehad, ben nu 36,5 week, en ik vind het maar niks hoor. Elke keer via een krukje in en uit bed, oppassen dat je met een duf hoofd niet misstapt, mijn dochter die er niet meer zelf in kan klimmen. Nee van mij hoeft het niet. Ik hoop op een kleine kraamhulp die zegt naar beneden dat bed haha. Morgen gaan we het bed verschonen en doe ik de matrasbeschermers eronder. Kijken hoe dat bevalt...

Liefs ciomama

Wij hebben ook de klossen al eronder. Vind het ook niet fijner. En idd hier ook in het begin wennen met uit bed komen. Voordat je naar bed gaat ben je nog helder genoeg, maar 's ochtends is het toch automatisme...eerste 3 keer was ik dus abrupt wakker na het uit bed stappen :)

Nee hier staat ie niet omhoog en gaat niet gebeuren ook. Mijn bed stort in elkaar als ik dat doe haha. Heb t besproken met de intake van de kraamzorg en t was geen ramp alleen kon t dan zo zijn dat ze mijn bed niet zou verschonen maar ik zei dat wil ik toch niet elke dag en mijn man kan t dan wel. En de controles kunnen ze wel zittend bij mij op bed dat hebben ze bij de eerste ook gedaan, geen probleem.

xx

Hier het bed ook al omhoog ik vind het heerlijk kan zoveel makkelijker in en uit bed komen, als zijn we de 1e week al door het bed gezakt. Mijn vriend de volgende dag vlot naar de bouwmarkt om het bed te verstevigen! Nu liggen we weer veilig haha! Hij blijft alleen wat bang dat hij eruit valt!

Hier geen bed op klossen, en gaat niet gebeuren ook. ;) Wij hebben een co-sleeper aan het bed staan straks, dus kan de boel niet op klossen. Als de kraam het bed dan niet wil verschonen moet mijn man dat maar doen.

Ons bed is ook 72 cm hoog. ik ben 1.63.
Kom er nu al klimmend wel in.
Maar met klossen word dat vast ander.
Ik moet klinisch bevallen dus die klossen komen er hier niet onder.
Denk echt niet dat ze moeilijk doen voor die paar cm.

Terug
Bovenaan