Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Zelf voelde ik het bij 18 weken en 6 dagen en afgelopen zondag voelde mijn man het ook voor het eerst hij was helemaal door het dolle!!
Ben nu 23 weken en 1 dag.
Ik heb t ook al gevoeld en voor een eerste zwangerschap vrij vroeg, volgens mij. De eerste keer dat ik de kleine voelde was ik 17 weken en 5 dagen. Wist t niet zeker, maar de volgende dag voelde ik het weer. Daarna heb ik een week niets gevoeld en sinds dit weekend voel ik hem/haar elke dag! Super, kan er geen genoeg van krijgen!
Ik voel het ook iedere dag, het is een druk kind, nu al . Ik voel het vrij geregeld over de hele dag en nacht verspreid. En die kleine voetjes hebben mijn blaas gevonden, joepie, wat een pret. Zit bijna continu op die wc .
Ik heb de kindjes nog niet heel veel gevoeld, maar dat komt dus blijkbaar omdat mijn placenta's allebei voor liggen. De afgelopen dagen voel ik weleens een licht stompje aan de rechterkant. Echt leuk! Dan moet je gewoon lachen, zo happy
ik voelde haar bij al de 16 weken. ik ben overmorgen 23 weken dus voel haar al een tijdje. mijn vriend voelde haar bij de 18 weken.
gisteren had ik toevallig een asbak op mijn buik staan (mij vriend rookt) en de baby schupte het omhoog. echt kaai leuk om te zien.
Ons meisje voelde ik voor het eerst met 18 weken. Nu is ze al echt aan het schoppen. Lag van de week op de bank en heel mijn buik ging heen en weer aan een kant. Prachtig!!
heb zelf de kleine gevoeld met 21 weken...inderdaad een borrelend gevoel.
Ben nu 24 weken en voel de baby echt draaien en bewegen....soms lijkt het wel alsof al je ingewanden gedraaid worden...merk hoe drukker ik ben des te rustiger de baby is en als ik mijn rust neem, dan gaat de baby bewegen....hahaha......echt grappig om te voelen dat er van binnen geleefd word....