Hebben jullie kindjes al tandjes??

Hallo,

Nou Lotte is nu 6,5 maand en er is ook nog geen tand te bekennen.
Ik vind het wel prima want je kan ook meteen beginnen met poetsen.

Groetjes,

Lilian mv Lotte

Siebe heeft sinds 5 februari zijn tweede tandje. Hij wordt 22 februari 7 maanden en ligt qua schema hetzelfde als Merijn destijds. Bij Merijn duurde het echter heel lang voordat hij zijn derde tand kreeg, maar ik  verwacht dat Siebe er wellicht sneller mee zal zijn,  omdat hij nog steeds alles wat los en vast zit in zijn mond wil doen, kwijlt als een grote  en steeds overal op wil bijten.

Nope....6,5 maanden en nog geen tanden.
Ik heb hem al gezegd dat als ze niet snel komen we maar een kunstgebitje voor hem gaan halen...hahah.

Nee, hij kwijlt al maanden lang en een tijd geleden dacht ik ook wat te zien. Iedereen riep ook: 'oh nou dat zal niet lang meer duren'.....maar tot nu toe nog een geheel tandenloos bekkie.

Moeders had nog geen tanden toen ze 1 was, dus ik maak me geen illusies haha!

Nope....6,5 maanden en nog geen tanden.
Ik heb hem al gezegd dat als ze niet snel komen we maar een kunstgebitje voor hem gaan halen...hahah.

Nee, hij kwijlt al maanden lang en een tijd geleden dacht ik ook wat te zien. Iedereen riep ook: 'oh nou dat zal niet lang meer duren'.....maar tot nu toe nog een geheel tandenloos bekkie.

Moeders had nog geen tanden toen ze 1 was, dus ik maak me geen illusies haha!

Hoi!!!
Linde is morgen 5,5 mnden oud maar nog geen tandjes te zien.
Ik heb wel het idee dat ze eraan komen, afwachten dus.
Haar zus kreeg met 6 mnden haar eerste tandje en had er altijd veel last van, hopen dat het bij Linde beter gaat.

groetjes Danielle.

Hoipipeloi,

Yoëll was net 5 maand toen z`n eerste tandje erdoor kwam, twee en een halve week daarna kwam z`n tweede erdoor.....nu voel ik allemaal bobbeltjes in z`n mondje en wat witte streepies her en der...

Ik heb gehoord dat ze iedere maand ongeveer een tandje kunnen krijgen......

Nou meis maak je niet druk, toen ik de tandarts heb gebeld wat ik moest doen ivm tandjes toen zeiden ze dat Yoëll (voor een jongetje) heel vroeg was met tandjes...het gemiddelde lag ongeveer tussen de 7 en 8 maand...

Liefszz Denise

Terug
Bovenaan