Hebben jullie kindjes dit ook ???

Linde heeft een tijdje gehad dat ze zichzelf tegen haar hoofd sloeg en met haar hoofdje op de grond bonkte??? geen idee waarom maar hier werkt het het best om er maar geen aandacht aan te schenken en dan gaat het wel weer over.
Zodra ze iets doet wat niet wat ik niet goed vind en ik zeg er iets van gaat ze het juist vaker doen.
Dus misschien dat negeren werkt.
Succes!!!

groetjes Daniëlle.

Mirthe deed dat ook zo rond de leeftijd van een jaar. Niet zachtjes maar flink hard op alles wat ze tegen kwam stenen vloer, tafel punt dat soort dingen. Maar het is nu op gehouden nu gaat ze gewoon heel hard krijsen als ze der zin niet krijgt. Cb zei destijds dat je het moet negeren tenzij het bloed.

hoi Pam

zelf heb ik het niet bij  Daniëlle maar haar neefje van bijna 2 doet dit al een hele tijd. zodra hij iets doet wat niet mag gaat hij onderdaad met zn hoofd ergens tegenaan bonken. als dat de bank is of een kussen maakt het niet uit maar hij doet het ook tegen de tafelrand, muur en andere harde delen. dan doet hij zichzelf pijn en moet natuurlijk getroost worden. hij heeft hierdoor wel vaak een bult of blauwe plek op zn hoofd. ook hun   negeren het maar hij stopt er niet mee. de ene periode is het wel erger dan een andere periode.

groetjes Veronique

Terug
Bovenaan