Hebben jullie kleintjes hier ook zo'n hekel aan??

A

Anoniem

Guest
Onze boy vind het heerlijk om in bad te gaan!! Lekker genieten, tot het aankleden, alles vindtie goed maar zo gauw z'n rompertje aantrekken, betrekt zn gezicht al en als zn trui aangaat word het gillen. We hebben al vanalles geprobeerd, maar hij blijft gewoon gillen. Iemand een idee waar het door komt??
(O ja het geld niet perse als zn hoofdje erdoor moet, zn armpjes vindtie veel en veel erger!)

Groetjes

Celeste heeft er soms last van maar ik probeer het altijd gezellig te maken met zingen van liedjes en oogcontact zoeken, en als dat goed lukt heeft zij weinig aandacht voor de kleding dat uit en aan moet. Zelf gisteren na haar eerste zwemles was zij een groote glimlach tijdens het aankleden.

mor 74 mv Celeste van 04-08-08

Hihihihi! Heel herkenbaar!
Zingen helpt bij ons niet........misschien zing ik wel vals hoor, dat kan ook.........
Blijft een drama hier.......
En inderdaad vooral de armpjes, dat hoofdje is er zo doorheen, maar die armen......in een rompertje met korte mouwen gaat het nog, maar vandaag stond er een op het programma met lange mouwen...........krijspartij!

haha heel herkenbaar.

het uitkleden vind hij prachtig, dat kietel maar weer aan, brullen!

Hier hebben we er alleen last van als papa het doet.. hahaha ja die grote handen ook!
Wat ik weleens gehoord heb is dit, of het waar is....? Geen idee!
Dat als je iets over het hoofd heentrekt dat strak zit dat ze dan weer het gevoel hebben dat ze hadden toen ze geboren werden.... En tja dat moment was uiteraard voor beide niet pijnloos...!!
Jij zegt dat het probleem niet eens ligt bij het over t hoofdje trekken maar juist meer bij de armpjes.... Ik weet bijvoorbeeld dat de witte rompertjes van Hema met lange mouw (per 2 verpakt) erg wijde armpjes hebben en die gaan dus heel makkelijk aan! Misschien een ideetje!?
Tja en zoals heel veel dingen is t ook even wennen, ze hebben net 9 mnd lekker in hun nakie bij een temp van 38gr. geleefd.... Dat is een klimaatshock als je nu naar buiten kijkt... bleghhh! haha!

Liefs L81

hahahaha hier nog eentje!!
Ook ik zing inderdaad liedjes tijdens het aankleden en vaak werkt dat wel, maar soms ook niet.
Dan is het maar even snel aankleden dan...

xx

Ha moeders,

Amy heeft hier ook zo'n last van. Met name na het badje lijkt ze het gefrunnik zat te zijn en gaat ze gillen als ik de mouwtjesom haar armen doe. Ze oprollen en uitrekken en dan in één keer eromheen (als t lukt hihi) wil nog wel eens helpen. Ik probeer haar intussen zoveel mogelijk af te leiden (hopende dat niemand me ooit zo zal zien doen, ziet er niet uit hoe ik haar probeer te vermaken met gekke geluiden etc. :) ) Ook probeer ik zoveel mogelijk met haar mee te bewegen tijdens het goedtrekken van de mouwen. Wonderen verrichten doet het niet maar alle beetjes helpen.

Succes!

Marian

na het bad gaat ons meisje in de badcape voor de spiegel.
wij doen haar altijd 's avonds in bad en ze vindt het geweldig in de cape bij papa.
lekker gek doen voor de spiegel, en ondertussen droog ik haar dan af.
ik zet de verwarming voor de tijd altijd wat hoger, dus na het bad gaat ze lekker in haar blote niksie op ons bed, waar we weer lekker gek doen, en ondertussen kleed ik haar dan aan.
dat werkt bij ons eigenlijk heel goed....

Terug
Bovenaan