Hebben jullie kleintjes hier ook zo'n hekel aan??

hoi,

best grappig om te lezen dat zoveel baby's daar last van hebben, maar totaal onherkenbaar voor mij. Mijn dochter heeft totaal geen last van aan en uitkleden...althans ik hoor der niet...ik hoef ook geen gekke fratsen uit te halen..of liedjes te zingen...ben gewoon leuk met der bezig...maar niet overdreven ofzo...ook bij mijn man geen problemen.ondanks zijn grote handen hahah..maar ons meisje is overal een zoetertje in, dus ook hier hebben we weer mazzel..

succes allemaal.

gr. bambi
mama van lois 10-07-08

Bambi, je hebt idd mazzel dan, haha...

Hier dus  ook grote huilpartijen bij het aankleden (uitkleden geen probleem trouwens).
Ze is dan gewoon boos, in d'r nakie vind ze het wel fijn blijkbaar, maar jah, op een gegeven moment moeten toch die kleertjes weer aan.

Daar komt nog bij dat we haar ná ieder dabje (en zowiezo 2 a 3 x dgs) in moeten smeren ivm droge huid / eczeem. Al dat gefrunnik is ze zat... Haha.

Idd zoveel mogelijk afleiden met speeltjes, geluidjes enz, en ach, hier groeien ze ook wel weer overheen denk ik dan.

Hoihoi,

Evy heeft hier ook last van. Eerst alleen bij haar hoofd en nu zijn het idd als je haar armen door rompertje/truitje doet. Bij haar ligt het er volgens mij aan, dat ze het dan langzaam aan beu begint te worden. Al dat gefrunnik. En dan gaat ze natuurlijk lekker 'tegenwerken', zodat mama of papa nog langer bezig is.
En ze heeft sinds kort ontdekt, dat ze lekker hard kan gillen. Dus het wordt dan erg moeilijk om haar af te leiden met zingen of praten, je komt er niet over heen.
Gewoon even doorwerken en dan gezellig spelen als ze klaar is. Want dan is ook meteen al het leed geleden. Dan krijgen we weer een mooie glimlach van haar.

Groetjes Iris mv Evy 16-05-08

Hier nergens last van. Maar wij hebben ook een hele lieve makkelijke baby.

bij ons ook geen probleem, sterker nog, als ik zijn armen uit de mouwen haal begint ie hardop te lachen. Geen idee wat er nou zo leuk is...
aan- en uitkleden is nooit een probleem geweest.

Hoi,

Mijn oudste zoontje krijste alles bijelkaar en nu de jongste ook, ik weet dus hoe het is om te badderen met huilende baby's. In bad gaat het idd prima maar zodra je ze uit het badje tilt......drama!!!!! Nu kan ik ook zeggen dat het over gaat je zult zien dat er een dag komt dat hij niet meer huilt als je hem aankleed na het badderen.Troost je met de gedachte dat de meeste kinderen aankleden en  het gepluk en getrek aan hun lijf niet leuk vinden, ze moeten er even doorheen en je kunt er verder niet zo heel van aan doen.
Nu we de winter tegemoet gaan kun je er misschien voor zorgen dat de ruimte waar je je kindje in bad doet lekker warm is, vaak vinden baby's de overgang van het warme water naar de commode om af te drogen niet fijn omdat ze het snel koud krijgen. Ik wikkel mijn zoontje al gelijk in een hydrofiele doek dan brult hij in ieder geval al 5 minuutjes minder!

Groetjes,

Puk

Terug
Bovenaan