hebben jullie me gezien hihi voorstukje van babyfluisteraar

ja,ik heb het voorstukje gezien ja!!alleen de aflevering gemist.mn man zit een enge film te kijken.maaruh..hoe was het?
groetjes karin

Yep, ik heb je ook gezien ... en je man ook ... wat zal hij zich opgelaten hebben gevoeld  We horen wel wanneer jullie aan de beurt zijn toch ???

nou wij gingen niet door alleen die voorondes dat je met ze allen zat hebben we meegedaan ,gelukkig maar die man kan zo veel zien echt geweldig
ja ze hebben natuurlijk het beste stukje eruit gehaald ha ha
groetjes marijke

hoi,
ik vondt het best wel knap van die man ik bedoel hij wist echt een heleboel te vertellen.
zelfs mijn vriend vondt hem 'eng' ik geloof er nu wel een beetje in ik bedoel hoe kan hij dat anders allemaal weten.
heb wel dubbel gelegen hoor ook over die mensen die 's ochtends een discussie hadden gehad over het autostoeltje en dat die baby zei dat ie vondt dat ze iets sneller moesten beslissen. en ja ook over de testikel van je vriend lachen we dubbel......
ben benieuwd wat joany allemaal denkt hahaha zo zie je maar er gaat meer in die hoofdjes om dan wij denken.

groetjes,
marike

ik vond het ook een heel mooi en apart programma
mijn vriend "gelooft" eigenlijk nooit zo in die dingen,maar nu had die wel zoiets van:hoe kan die man dat anders weten!!!
ik vond het stukje met dat autostoeltje ook zo leuk!!!!
maar nu we dat programma hebben gezien ben ik eigenlijk toch wel heel benieuwd wat brian allemaal denkt,hahahaha

groetjes kim

Op www.rtl4.nl kun je het terug kijken.
Leuk hoor! Ik weet alleen niet wie jij bent in het filmpje.

Groetjes Rianne, mama van Thijs

ik vond het echt super indrukwekkend. Als ik t er met iemand over heb geloven ze die man (fluisteraar) eigenlijk niet. Ik vond juist dat hij wel echt was. Hoe vond jij hem dan Marijke, ik ben wel heeeeel benieuwd naar jou ervaring. En ga je nog een keer naar hem toe of heeft hij jullie al geholpen? Hoe was dat?
Groetjes Marieke

Laura kwam beneden voor een fles, keek naar de tv, zag die man en begon te brullen .

Terug
Bovenaan