hebben jullie nog dingen die je ineens niet/wel lust?

Hoi meiden,

Ik heb geen trek meer in mn avondeten, aard groente vlees, kan me gestolen worden. Pasta's en nasi en bami echter wel. RAAAAAR

Vette dingen ook zoals friet met alles erop en eraan maar ja dat kan je niet de hele tijd eten he das ongezond. Mn brood gaat er goed in smiddags en daar geniet ik echt van. Tomaatje erop etc.

Groetjesss Petra

Vind op het moment weinig lekker....
Leef echt op een creatief dieet van (ik geef toe een ranzige combi) crackers met ham en veel water. Tussendoor als ik ergens zin in heb eet ik het gewoon, maar das bar weinig.
Ben niet misselijk, maar moet er gewoon niet aan denken om bepaalde dingen te eten... het meeste dus.
Toen ik zwanger was van de (nu nog) jongste had ik enorm zin in vet... maakte niet uit wat het was als het maar in de frituur had gelegen... maar daar heb ik nu ook geen zin in. Dus ik eet zeer beperkt en vul dat voorlopig maar aan met een vitaminepil voor zwangeren, je moet wat.

Gisteravond wel ineens: ik wil een kroket! En die is nog gehaald ook haha. Echt erg.... het ergste was eigenlijk dat ik vantevoren niet eens wist of ik hem ook daadwerkelijk wel op zou eten.... maar ging er best lekker in

groetjes,
Marije

Ik heb maar een weekje gehad dat ik geen hap door mijn keel kreeg.
Nu gaat eigenlijk alles er wel in .
Dan zit in s'avonds op de bank en dan krijg ik ineens zo'n zin in de gekste dingen.
Gister avond was het cake.  
Ook  chocolade gaat er goed in  hmmmmmmmmm.
Of van die salmiak lollies lekkerrrr.

ja, lekker alles wat hartig is! (pasta, bami etc). Maar koffie vind ik minder, al drink ik het wel (anders raden ze op m'n werk meteen wat er aan de hand is, en ik wil het echt nog niet vertellen).
Verder heb ik ook dat ik om de paar uur wat moet eten. Als ik te lang wacht, krijg ik kokhals-neigingen.... blè.

Groetjes,
Willemijn.

Ik ben gek op haring! maar verder geen vis... ook heb ik helemaal geen trek in normaal avondeten, wel in patat etc! jammie. Maar dat kan je idd niet elke dag eten en ik kan me helemaal lam eten aan salminaklollies!

En een lekkere halfdoorbakken biefstuk met witbrood!!!!MMMMMMM
Nog maar een paar maanden wachten

Hoi,

Olijven...............mmmm, 't liefst gevuld met ham, tonijn of zalm, zo'n klein blikje eet ik in een keer leeg, verder toch ook wel iets te veel zin in koek, koffie drink ik alleen caffeinevrij, die dronk ik toch altijd al 's-avonds nu de hele dag.

Verder kan ik het meeste wel eten, niet te veel in een keer, zit sneller vol, en heb dan ook weer sneller trek. Ik zal er wel weer niet magerder uitkomen, haha! Ben al niet de slankste, dus dat wordt vast weer een hele strijd!

Liefs Rianne (9 w 4 d)

hoi hoi
bij mij wisslet het heel erg. soms lust ik alles, en soms alleen hutspot (normaal ook altijd al mn favoriet) brood gaat wel, maar vette dingen als hasjee enzo, brrrr.
koffie heb ik wel minder zin in
soms zin in vis en soms juist helemaal niet
ik kan nog niet echt een lijn ontdekken, t is elke dag weer anders!
groetjes susanne, morgen 10 wk!

Terug
Bovenaan