Hebben jullie ook een extra echotje laten maken tussen 9 en 12 weken??

<p>Hallo dames!!</p><p>Ik zit in dubio.. ik heb een 9w2d echo gehad en nu moeten wij wachten tot eerste termijn echo deze hebben wij op 31 maart. Nu wil ik tussendoor nog graag een echotje laten maken, is dit raar of hebben meer zwangeren dit laten doen??. Kan namelijk geen 3 weken wachten hihi terwijl ik weet dat dat wel normaal is maar ik vind het zo mooi??</p><p>Groetjess?</p><p> </p>

Gefeliciteerd met je zwangerschap! 
Ik heb geen extra echo laten maken tussen de termijnecho en de 12 weken echo.
De volgende echo na 12 weken is (pas) de 20 weken echo. Dat vond ik zolang, dat ik wel op 16 weken een pretecho heb laten maken.
Als je dus een extra echo wilt, kan je een pretecho overwegen 

Vond de 3 weken wel lang duren inderdaag maar dat is elke keer wel ? Helaas vanaf nu minder echo's door de nieuwe maatregel KNOV. Denk dat de pretecho's die "als extra" gedaan worden door de echoscopisten nu inderdaad ook komen te vervallen. Al heb je ook andere bedrijven die dat doen. 

[quote quote=10301948]Met 16 weken een extra echo laten maken[/quote]
Girafje; als deze doorgaat heb ik er met net niet 16 weken ook één. Was het bij jou al echt te zien op de echo of nog soort van nub? Was je precies 16 weken? En wat was de betrouwbaarheid met 16 weken of hebben ze dat niet gezegd?

Bij ons maken ze na de termijnecho niet standaard een echo met 12 weken. Ik heb het ook niet gemist ;-) het hartje alleen is iedere keer al een wonder.

Ik was 15 weken maar ze kunnen het zelfs met 14 weken al zien bij mijn dochter was het overduidelijk die lag met haar benen wijd maar bij mijn zoontje dachten ze dat het een meisje zou worden maar 16 weken is alweer een weekje verder maar ik denk dat ze nu dus geen extra echo's maken

Terug
Bovenaan