Hebben jullie ook een extra echotje laten maken tussen 9 en 12 weken??

[quote quote=10301964]Ik was 15 weken maar ze kunnen het zelfs met 14 weken al zien bij mijn dochter was het overduidelijk die lag met haar benen wijd maar bij mijn zoontje dachten ze dat het een meisje zou worden maar 16 weken is alweer een weekje verder maar ik denk dat ze nu dus geen extra echo’s maken[/quote]
Oké, niet héél betrouwbaar dan. Bedankt, benieuwd ? Of het doorgaat en of er iets te zien is (en of het klopt..) Dit is niet bij een verloskundige maar een aparte onderneming dus dan is de kans wel iets groter dat het doorgaat, ook zij moeten inkomsten hebben.. 

Tussen de 8 en 12 weken hebben we geen extra echo laten maken. Daarna wel omdat we het leuk vonden. Begreep nu bij onze verloskundige dat alle niet medische echo's worden afgebeld. Dus de vraag is überhaupt of je nog een extra echo kan laten maken

Ik heb geen extra echo laten doen tussen 8 en 12 weken, maar het was wel moeilijk om te wachten haha. Ik heb wel elke 4/5 weken een echo laten maken. Met 15 weken geslachtsbepaling. Toen 20 weken echo 25 weken nog een echo.. 30 weken groeiecho.. etc. :)

Hi, 
Heel begrijpelijk! 
Gisteren een mail van de verloskundige gehad, alle afspraken worden telefonisch gedaan en het fysiek contact tot minimale beperkt. 
Pret echo's worden allemaal geannuleerd ?
Aleen de noodzakelijke echo's en luisteren met de dopler gaat door. 
Denk dat meerdere praktijken dit wel zullen doen. 
Succes! ?

Mijn termijn echo bleek dus al bij 10.5 week te zijn. Voordat ik het nieuws de wereld in gebracht heb, had ik de vk nog eens gevraagd voor een extra echo bij 12 weken. Ik was te ongerust dat het in die 1.5 week alsnog mis zou zijn gegaan. 
Bij 15 weken de geslachtsecho gehad. Ook erg leuk! 

Voor nu gaan alleen de eerste termijn echo en de 20-weken echo door. Groei en liggingsechos worden niet meer gemaakt, evenals pretecho worden allemaal geannuleerd. 
Dit is vandaag landelijk afgesproken. 

Terug
Bovenaan