Hebben jullie ook last van PMS klachten?

Hoi meiden,

De laatste paar maanden was ik wonder boven wonder even verlost van mijn PMS klachten maar deze maand zijn ze er weer in volle hevigheid. Pijnlijke borsten direct na de eisprong, vreetbuien, puistjes, en erg verdrietig en chagrijnig. Pfff en waarschijnlijk nog een week tot mijn NOD. Echt niet leuk!

Hoi alabama,

Ja ik heb daar ook last van.2dg terug IUI gehad dus eisprong achter de rug nu al last van pijnlijke borsten en zo nu en dan krampen.
Ik heb dit ook maandelijks dus heel herkenbaar,maar ja wat doe je er tegen.Helemaal niks.
Proberen je gedachten op iets anders te zetten en dus veel afleiding zoeken.Dat werkt meestal wel bij mij.

gr suusje

Ja inderdaad afleiding zoeken is goed. Gisteravond maar Grenzeloos Verliefd gaan kijken. Werd heel emotioneel toen ze in het programma gingen trouwen haha mutserig he.

Hoi Wendy,

Ik vond eigenlijk alleen de trouwerij mooi, die trotse vader en super locatie. Voor de rest vond ik deze aflevering ook minder, ik weet niet precies waarom. Ben je ook Net 5 fan?

Jaja, veel series van die vrouwenseries volgens mn man, volg ik, kan ik lekker mn verstand op nul zetten, is erg fijn, mn favoserie op de maandag is iig greys anatomy,maar ook erg hoog tja huilgehalte, ahhaha, goed dat mn man dan weg is op maandags. Dus jij ook veel series kijken op net5?

Hoi Wendy, ja volgens mij vinden alle mannen het een vrouwenzender want mijn vriend zegt dat ook. Mijn favo serie is ook Greys Anatomy, hoewel ik het niet meer zo leuk vind als in het begin. Het verhaal tussen Meredith en McDreamy gaat een beetje vervelen. En altijd erg zielig inderdaad. Verder vind ik Being Erica en Samantha Who erg grappig. En nu kijk ik ook de Spaanse Droom omdat wij laatst op vakantie in dat plaatsje waar het opgenomen is zijn wezen kijken (op TV lijkt het trouwens veel mooier dan het in werkelijkheid is hoor).

Terug
Bovenaan