Hebben jullie ook last van PMS klachten?

Dat is meestal dat het mooier op tv lijkt dan het in het echt is, voorbeeldje, mn man had geregeld dat we vorig jaar bij all you need is love in de liefdestram zaten, werd al 2 weken van te voren opgenomen, helemaal mooi in kerstsfeer, maar het is echt zo van hup je verhaaltje doen en klaar en dan maar 3 a 4 uur in zon tram rondjes rijden in den haag om ook mooie shots op te nemen, waarvan maar uiteindelijk ong 3 min is uitgezonden en dan lijkt het echt heel romantisch. Maar wel erg leuk om mee te maken. kan altijd zeggen da tik op tv ben geweest, en ik zat de hele tijd in beeld ook nog eens, hahaha.

Weet je met greys anatomy nu gaan ze trouwen en is de spanning van wel niet wel niet afgelopen, erg jammer, en being erica kijk ik niet maar samantha who weer wel begint weer dinsdag.

Had je trouwens gelezen dat wenser zwanger is??
Dus voor ons ook nog hoop he, daar houden we ons maar aan vast.

Fijn weekend he, tot spreeks.
Gr Wendy

Trouwens erg leuk om een keer over wat anders te babbelen.

Ja echt super voor haar en ik lees net dat zonnetje ook zwanger is. Vruchtbare maand dus! Geeft wel hoop dat zelfs na een lange tijd het toch kan lukken zonder medische ingreep.

Inderdaad leuk om eens over iets anders te kletsen. Denk je dat het echt tot een bruiloft komt of heb je dat al ergens gelezen. Ik verwacht eigenlijk dat er wel weer wat tussenkomt.

Fijn weekend nog!

Hoi Wendy,

Lees ik net in een ander bericht dat jij ook naar een orthomoleculair genezer bent geweest? Daar ga ik binnenkort namelijk ook naartoe.

Hahaha wat wordt hier lekker gekletst meiden.
Eindelijk is even over wat anders dan alleen het zwanger worden.
Is ook wel even een keer leuk toch?

gr suusje

Nee ik ga naar osteopaat, niet naar wat wenser schreef heeft het denk ik door elkaar gehaald, zal wel door de zwangerschap komen;).

Jaja wat andere klets als het zwanger worden, wat we natuurlijk heel graag willen worden. Maar wat afleiding kan ook geen kwaad.

Jullie ook fan van Boer zoekt vrouw???
En van De zomer voorbij van Jan smit en friends?

Gr WEndy

Boer zoekt vrouw volg ik eigenlijk elk seizoen wel, leuk! Jan Smit kijk ik wel stukjes van maar niet alles. En So you think you can dance vind ik ook leuk dus lastig kiezen op de zondagavond!

En gisteren allemaal greys anatomy gekeken? Ik nog niet heb het heel ouderwets opgenomen. Dus ben weer benieuwd, en vanavond komt ook weer samantha who.

Iedereen fijn weekend gehad?

Gr Wendy

Terug
Bovenaan