hebben jullie ook last van zwangerschapsdementie???

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

vergeten jullie ook steeds van alles? Ik word soms gek van mezelf. Zit ik een stukje te typen, weet ik niet meer waar de letters zitten. En ik ben laatst twee dagen mijn horloge kwijt geweest. En mijn bankpas is al een keer geblokkeerd omdat ik drie keer de verkeerde pincode had ingevoerd. En ik maar stug doorpinnen. Toen moest manlief boodschappen doen uit zijn werk.  Maar ja, wat doe je ertegen? Weet iemand trouwens hoe ik de banner hier moet neerzetten? Ik heb het heel vaak gedaan, maar hoe???

veel liefs van een dementerende mamma...

Hoi, ja ik heb er ook last van! Vooral lastig op m'n werk. Ik laat schijnbaar terugbelnotities maken en als dan iemand mij terugbelt, heb ik geen idee meer waar het over gaat :). Ik ben ook de hele tijd spullen kwijt. Normaal gesproken legde ik bijna alles op vaste plekken in huis, maar nu vind ik mijn deo terug in de koelkast....

Groetjes,
Mamamski
24 wk

Hahahaha nou ik kan me helemaal inleven...
Ik ga naar de supermarkt, doe een stap in de winkel en weet niet eens meer waarvoor ik kwam. Nou dus weleens gehad dat ik gewoon terug naar huis ben gereden!!

Die banner snap ik ook niet hoor. Ik weet hoe ik hem aan moet maken, maar weet niet waar ik hem weg moet zetten zodat ik hem als 'handtekening'kan gebruiken zeg maar.

HELP voor ons demente vrouwen!!

X Saskia 21.2 wk

Heel herkenbaar ja! Ik schrijf alles op, maar dan vind ik dus weer overal briefjes en weet ik niet meer waar dat op sloeg...

Over die banner: ik heb ooit een "handleiding" geschreven. Als je zoekt op de titel leuke banner. (6-12 maanden geleden, in zwanger/zwangerzijn, auteur Gea) dan vind je 'm.

Succes ermee!
~Hilde

Ik ga het toch nog een keer proberen met de banner!!!Ik hoop dat het lukt. Veel liefs van Marloes

Terug
Bovenaan