hebben jullie ook last van zwangerschapsdementie???

Hoi hoi,

Helaas heb ik ook last van de dementie.
Had laatst visite en die wilde graag een kopje thee.
Ik het water opgezet alles klaar gezet, ging ook wat drinken voor mezelf pakken met het idee dan is het water klaar tegen die en vergeet ik nog alles in te schenken.
Ik ging gewoon weer op de bank zitten als of er niets aan de hand was haha.

Gelukkig moesten ze er om lachen maar je voelt je wel klein worden op dat moment!

Helaas lukt het mij ook niet voor een banner te maken.
Ben benieuwd hoe!

gr Marijke

Hallo,
Ik wil jullie niet ontmoedigen ofzo, maar het gaat nooit meer over! Tenminste, bij mij niet.
Ben 4 jaar geleden bevallen van de eerste en toen was de ellende begonnen. Dacht dat het na haar geboorte over zou gaan, maar nee hoor, het werd hoogstens iets minder. Ben nu 12 weken geleden bevallen van de tweede en het is nu erger dan ooit. Ik moet er maar mee leren leven en houd angstvallig mijn agenda in de buurt. Maar ja, als jer dan in vergeet te kijken....
Succes

Haha, kan al niet meer bijhouden wat ik allemaal vergeet of de dingen die ik op rare manieren doe...hopeloos...
En het grappige is dat ik net eigenlijk weer een beetje normaal begon te doen, zo'n twee jaar na de bevalling...vrees dat het nu nooit meer goed gaat komen

Yvonne

Zeer herkenbaar de zwangerschapsdementie: ben laatst weg gereden met de auto, zie ik boodschappen op straat staan, die waren dus van mij.
Ik ben mijn huissleutels en autosleutels kwijt, heb helaas wel de sloten op het huis moeten vervangen.
Tijdens telefoongesprekken weet ik soms niet meer waarom ik belde.
Ik hoop echt dat het nog goed gaat komen, want herken mezelf hier absoluut niet in.
Yoeke

Tsja, erg bemoedigende woorden heb ik geloof ik niet, want ik ben nu bevallen van mijn zoontje en heb er nog steeds last van. Gelukkig niet zo erg als een paar voorbeelden hierboven, maar ik kom vaak niet op bepaalde woorden of op namen van mensen. En laatst vroegen ze me naar mijn postcode... moest er echt even over nadenken. Erg he.
Hoop wel dat het met de tijd beter wordt, want erg handig is het niet.
Groetjes Veerle
Mama van Quinn 22-01

Ik was trouwens gisteren ook weer lekker bezig. Ik wilde voor mijn zoontjes wat macaroni opbakken en dacht, wat duurt het lang. Had ik de verkeerde gaspit aangezet. En mijn oudste zoon maar lachen. Hij houdt van leedvermaak.

veel demente groetjes....

Terug
Bovenaan