hebben jullie ook zo'n bandenpijn bij langere tijd lopen?

A

Anoniem

Guest
Hoi,
ik zit al een aantal weken met het probleem dat als ik mijn hond uitlaat dat ik dan pijn krijg in mijn liezen.
ik loop dan net een waggeleend terug omdat ik bijna niet meer kan lopen dan.
ik heb al een kleine en toen heb ik dat in mijn zwangerschap niet gehad.
nou zei de vk dat het bandenpijn is maar het doet dan wel zo'n pijn   dat ik daar af en toe aan twijfel.
hebben   jullie dit ook en wat doen jullie eraan?
gr lisette bijna 31 weken zwanger nu

yep,

je kunt er zo weinig aan doen. Je kunt wel de hele dag blijven zitten, maar ja dat is ook niets.
Het is gewoon erg lastig en je moet alles in kleine mate gaan doen. Rustig blijven lopen, rechtop, en je tempo heel erg aanpassen. Dan heb ik nog last, maar dan is het te doen...... Je moet toch wat???
Ik vind wel dat als ik achter de dubbele wagen loop waar mijn zoontje in zit (die is lekker hoog), dan kan ik het het beste volhouden.
Idee??

Succes, en hoop dat je het vol kunt houden!

Liefs Hilma.

Hoi Hilma,
het is zeker een idee om achter de wagen te gaan lopen maar dan zal ik met andermans kind moeten gaan lopen want mijn eerste kindje is al zeven dus die zit niet meer in een wandelwagen.
over een aantal weken loop ik weer achter een kinderwagen als mijn kleintje geboren is.
daar verheug ik me nu al op hoor.
tot dan probeer ik het maar vol te houden.
ik had me voorgenomen dat als ik met zwangerschapsverlof zou gaan ik dan lekker zou gaan shoppen maar zoals het nu gaat zal daar dan weinig van komen.
dat vind ik wel jammer.
gr lisette

Hoi lisette,

het is erg vervelend die bandenpijn.
En het kan indd heel erg zeer doen.
Ik heb het al vanaf de 16e week.
Ben toen zelfs nog naar het zh geweest, omdat het zooo erg was dat ik helemaal niet meer kon lopen. na allerlei onderzoeken bleek het toen dus toch om bandenpijn te gaan.
Toen is het later iets beter geworden met de pijn( was niet zo erg meer dat ik niet meer kon lopen) maar kan vanaf die tijd alleen nog maar kleine stukjes lopen.
Ik heb toen dus een buikband aangeschaft.
Ik vond het wel vrij duur, maar het biedt goede ondersteuning, waardoor ik het iets langer vol kan houden met lopen.

Liefs marielle ( 28+3 weken)
( jan forum, maar zat eerst op dec forum, dus vandaar dat ik nog veel mee lees)

Ik heb het juist niet in mijn lies, maar rechts aan de zijkant van mijn buik. Maar ik moet zeggen dat ik ook regelmatig harde buiken heb en nu op laste van de gyn halve dagen moet gaan werken om meer te rusten.

Maar die steken zijn echt vervelend........als ik rustiger loop (nog rustiger en ik sta stil .....maar dan gaat het wel wat beter.

Het is inderdaad vervelend. Ik heb ook veel meer last van mijn onderrug de laatste week, heeft iemand anders dat ook? Kan dan samenhangen met die harde buiken en/of bandenpijn??

gr mama van MD

29+4 wkn

Goedemorgen,

Ik weet niet of het bandpijn is, want het voelt zo anders dan bij de eerste.
Het voelt als steken in mijn zij, en of ik blijf lopen of ga stilstaan. De pijn blijft. Ook pijn in mijn onderrug krijg ik nu.
Misschien heeft het er ook mee te maken hoe de kleine ligt, of zich misschien nog uitrekt ofzo.

Rustiger aan doen is denk ik wel de oplossing!

Groetjes Bertine

Dat heb ik ook Bertine.
Komt het misschien doordat alles al een keer verslapt is geweest en daardoor nu sneller slapper wordt......

Ik kan mij nl ook niet herinneren dat ik dat bij mijn eerste heb gehad en toen had ik ook een enorme buik, dus daar kan het verschil niet in zitten...

Hoi iedereen,
bedankt voor jullie reacties en het is precies zoals jullie beschrijven.
het is een stekende pijn in mijn zij.
het is net alsof je vroeger te veel hardgelopen had en dan krijg je ook van die steken.
maar dan is dit nog erger.
het is ook niet zomaar weg.
ik heb nu net de hond uitgelaten en dan moet ik echt even gaan zitten voordat ik wat in huis kan gaan doen.
ik lijk wel een ouwe meut.
maar ja nog 9 weken en dan zijn we er vanaf.
tenminste als ik er geen 2 weken overheen loop.
gr lisette

Terug
Bovenaan