hebben jullie ook zo'n bandenpijn bij langere tijd lopen?

Ongelofelijk toch?? Het is echt een beetje verrassend, ik heb nl bij mijn eerste helemaal geen klachten gehad en wandelde zo naar de 40 weken.

En nu ben ik 29 weken en heb de eerste 'klachten'.,   Niet dat ik klagen wil, ik ben blij dat het allemaal nog zo goed gaat, maar toch......het is een beetje gek om die kwalen te krijgen. Dan bedenk je ineens, oeps het kan nog erger worden en dan lijken die weken wel heel lang te duren.........

Hoe naief kun je zijn (ik dus...._)? Sommige mensen hebben veel meer en ergere klachten.......

gr mama van MD

Hallo Allemaal,

Ben dan wel in verwachting van de eerste en ook regelmatig last van bandenpijn.
Ik heb het ook meer in mijn rechterzij!
Als ik dan even ga zitten, word het niet minder helaas.

Ik werk in de Horeca, Hele dagen lopen en rennen en dat word echt wel zwaar.
Heb mezelf nu voorgenomen minder te werken om erge pijn te voorkomen.

Maar ja ik ga niet stil zitten!
Het helpt bij mij heel erg om op mijn houding te letten bij het staan en lopen.
Ik druk namelijk heel ligt mijn bekken scheef, als ik daar op let dan gaat het al iets beter :)

x Lies (30 Wkn)

hoi hoi

bij mijn eerste had ik de eerste 34 weken ook nergen last van
werkte ook in de horeca drukke dagen veel lopen en rennen en ook nacht diensten dus tot half 2 werken snachts

maar vanaf de 34 weken   kreeg ik rugpijn   weet hoe het bij mij kwam
als ik werkte dan had ik om me sloof een riem met een hele zware portomene
waardoor ik met me rug in balans bleef ddus niet te veel met je buik vooruit en je rug te hol

toen ik met 34 weken met zwangerschapsverlof ging bogon ik rugpijn te krijgen
dat kwam omdat ik in 1 keer me buik naar voren ging halen en me rug hol maakte
waardoor er dus veel spanning op je spieren in je onderug komt (dus kortom je gaat een andere houding aanemnen en veel meer je rug belasten omdat je buik zwaarder wordt
ik ben toen naar de fisoterapie geweest en die heeft mij verteld dat ik dus gewoonde zelfde houding moest gaan aannemen daarnaast deed ze me elke week een half uurtje maseren om me rug en schouders soepel te houden en te ontspannen
maar das lekker hoor

dus probeer eerst dat eens   heb het er anders met je verloskundige over   en ga anders je eens laten masseren   bij de fysiotherapie

groetjes soraya moeder van justin 16 maanden en 30 weken zwanger van onze dochter

Terug
Bovenaan