hebben jullie ook zo'n last van jullie reuk?

Gatver ik wordt er elke keer weer niet goed van...
Ik ben al een week bezig met mijn vakantiewas. Elke keer als de wasmachine klaar is, zo ook net. Dan ga ik zowat over mijn nek, want dan ruikt het niet lekker.

Dus dan ga ik het nog maar een keer wassen en dan met meer zeep. Het schiet niet op zo. Ik hoop dat dit tijdelijk is. Ik kan me dit van de eerste zwangerschap helemaal niet zo erg herinneren.

Ook met koken, en met het fruit wat op tafel staat, als ik de koelkast open doe, in de supermarkt, Als mijn vent in mijn buurt staat te roken.

Arme vent hij doet al zo zijn best om minder en uit mijn buurt te roken. Sta ik weer te mopperen.

Ik verklets me andaag of morgen nog eens over mijn zwangerschap, omdat ik me als een ouwe zeur gedraag...

Hebben jullie dat ook al zo vroeg en zo erg?

Liefs, Pamma

Yep, ik herken het helemaal!!
Boodschappen den in de supermarkt is een zware klus geworden, ivm de vele geurtjes in de verschillende paden.
Ik herken wel wat eerder wordt gezegd dat het samenhangt met de mate van misselijkheid...

hoi

ja ik ben ook super misselijk
vooral ook in de supermarkt.
ik werk in de schoonmaak en wordt vaak misselijk door het schoonmaak middel
en van cliente die incontinent zijn

safri

Hoi,

Ook ik ben gevoeliger voor geurtjes, weet dit niet of dit normaal is. Ben namelijk zwanger van de eerste! Ben ook niet super misselijk als ik bepaalde dingen ruik, maar krijg meer zo'n weeeig gevoel in mijn buik. Gaat gelukkig snel over als ik iets eet.  

Hoihoi..
Ik ben iets gevoeliger voor geurtjes,en dan idd in de winkel enzo..
Alhoewel ik het gisteren ook met de was had,wat anders lekker rook,deed het nu niet..
Ach..Het is allemaal voor een goed doel zullen we maar zeggen..hahaha

Hahah ;-)! Komisch om te lezen maar... wat vervelend zeg! Waarschijnlijk ruikt je was heerlijk maar voor jouw doen lijkt het van niet.
Ik ruik voor mn gevoel wel alles om me heen, ook als iemand zweet ben ik de eerste die het ruikt. Erg leuk (not) in supermarkten, winkels, op straat etc. Maar ben niet misselijk gelukkig en kan alles best goed hebben.
Het schijnt er allemaal bij te horen!

Terug
Bovenaan