hebben jullie ook zo'n last van jullie reuk?

jaaa herkenbaar... Als mijn vent naast me in bed kruipt s'nachts en hij heeft zitten roken dan ga ik zowat over mijn nek... Zelfde als hij de wc niet heeft doorgetrokken haha! Arme man... (al vind ik ze soms ook geuksvogels..!)
Ik heb het nu ook met vlees, ik vind het zo stinken dat ik het niet voor elkaar krijg om het klaar te maken... !!

Heyhey, ik heb er ook last van hoor!
Bij de eerste had ik het minimaal, alleen 's morgens met het uitlaten van de hond als ik dan poep rook op het uitlaatveldje ging ik meteen over m'n nek.
Bij de tweede kon ik dus ook m'n vent niet in de buurt hebben, de koelkast moest dicht blijven, ik ben toen overgestapt op een ander wasmiddel omdat ik m'n vertrouwde ineens zuur vond ruiken.
Nu merkte ik een paar weken terug al dat ik misselijk werd als m'n ventje te dicht bij me kwam, toen had ik al kunnen weten dat ik zwanger was! Maar het is nu zelfs zo erg dat ik soms walg van mezelf. M'n eigen zweetlucht enzo. Brrr.
Hoop niet dat het bij de volgende nòg erger is... :p
Overigens, mijn favoriete luchtje op het moment (ook bij m'n vorige zwangerschap) CIF!! Echt, kon er bijna natte dromen van krijgen, stom hè... :D

haha vaag allemaal hoor..

ik eet s ochtends altijd brinta en dat smaakte ineens anders (huh?!)
maar voor de rest geen last van mijn reuk of misselijkheid..

vanaf welke week zijn jullie misselijk?

ben misselijk vanaf het moment dat ik een paar dagen overtijd was..
tot nu toe!!...soms lijkt het wel minder te worden...joepieee..

Maar als ik beetje honger krijg nou dan moet ik ook echt eten want anders wordt ik echt beroerd gewoon..bijna tot overgeven...

toedeleoeoeo

Met mijn eerste zwangerschap had ik hier geen lst van,maar nu wel als ik de vaatwasser in ruim dan komen al die lekkere geurtjes eruit zetten.
Echt smerig!!

Groetjes Iris

Terug
Bovenaan