Hebben jullie wiegje/ledikantje al klaar staan?

Ik heb de familie wieg al 2 weken klaar staan, maar pas vanaf vandaag opgemaakt. Heb wel een laken overheen gedaan want we krijgen soms bezoek van een kat. Wil niet dat hij s'nachts erin gaat liggen.
Ledikant staat ook maar nog niet opgemaakt.
Voor de rest alles in gewassen en gestreken. Tas heb ik nog niet helemaal ingepakt. Er liggen alleen de eerste kleertjes en mijn pijama/sokken erin.
Ben nu bijna 35 weken.

Hoi,

Ik ben 34wk1dg en ik heb alles al wel staan, maar nog niet opgemaakt. Toevallig vanmorgen de hoeslakentjes om de matrasjes van het ledikant en de wandelwagen gedaan. Ik moet de lakentjes nog strijken en dan kan ik het verder opmaken. De wieg moet ik nog ophalen bij mijn zus, dat gaat denk ik volgende week of dit weekend gebeuren. Verder moet ik ook alle kleertjes nog wassen en strijken, evenals het nieuwe beddengoed dat ik voor ons bed gekocht heb (wil er straks wel een beetje lekker bijliggen ;-)

Ik merkte dat ik daar nog geen zin in had zolang ik andere dingen moest, zoals mijn werk afronden, bruiloft schoonzus, etc. Nu is vandaag mijn eerste verlofdag en ik ga hier volgende week lekker mee aan de gang. Wedden dat alles dan in 1 dag in orde is!

Ik moet ook nog op accessoires uit voor de babykamer, een nieuw lampje, een leuke hoes voor over het aankleedkussen, schilderijtjes (al maak ik die misschien wel zelf!).

Maar ik heb nu nog 6 weken verlof, misschien wat langer, misschien wat korter. In ieder geval denk ik dat ik tijd genoeg heb om dat soort dingetjes op mijn gemak in orde te maken. En als de nood aan de man komt, kan het kindje nu al komen en dan staat er in 5 minuten een bedje klaar.

Leuk he!!!! Ik heb helemaal zin in dit soort keuteldingetjes!

hoi

ik ben nu 34 wk en 4 dagen en heb het nog niet allemaal klaar hoor!
alles is wel schoon, maar het opmaken doe ik ook niet! heb alles wel al bij elkaar gelegd, dekens, lakens enz.. en dat in een plastic zakje gedaan zodat alles schoon erin kan als de kleine geboren word. vind het nu gewoon nog te vroeg.. stel dat ze 2 weken later komt dan ligt het er bijna 2 maand in!

alles lekker op je eigen tempo doen hoor! doe ik ook!!!

liefs

Terug
Bovenaan