Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
wij hebben ons kaartje via de drukkerij besteld maar het is een kaart van buromac en die hebben een website met allerlei voorbeelden van kaarten.
www.buromac.nl je kunt ze daar ook online bestellen en een gratis voorbeeldkaart aanvragen.
Wij gaan ze bestellen op www.geboortekaartjes.nl We hebben eigenlijk ook niet verder gezocht. Het is een leuke site die ons gelijk aansprak en we vinden het kaartje geweldig dus wat willen we nog meer.
Wij zijn er ook wel uit geloof ik. Had eerst op internet gekeken, toen boeken bij de drukker gehaald. Maar met die eerste boeken had ik nog niet echt iets van Wow! Dus met terugbrengen nog 3 boeken meegenomen en daar zat hij in. Heb nu een proefkaartje via internet aangevraagd, dan kan ik nog even verder zoeken. Maar denk dat we het wel bij die ene houden. Heb er nu al zoveel gezien
Hoi,
Wij hebben ze ook al uitgezocht en besteld hoor.
Ik heb zelfs de enveloppen al geschreven.
We zijn er erg blij mee, en wisten meteen dat dit de kaart moest worden. Dus waarom nog wachten?