Sorry meiden maar moet het even vragen.
Wil weten of meer moeders dit hebben en zo ja hebben jullie tips?
Hier mijn verhaaltje:
na een nacht slapen( gewoon goed slapen) word je wakker.
Je ligt nog in bed en voel je zooooo moe.
Maar,,,je kids roepen en je moet er dus uit.
Je zit op de rand van je bed en denkt: Pfff hoe ga ik deze dag doorkomen?
Je voelt je zo moe, slap en gewoon futloos.
Maar je moet door.
Je gaat ook door. Maar 's middags zou je toch echt even willen slapen maar dat is onmogelijk want je kleintje loopt rond (of je 2 kids slapen om de beurt)
Wat doe je dan?
Zal even vertellen wat ik gedaan heb vandaag.
Anne-Sophie lag al gewoon op bed een middagslaapje te doen. Maar Roderick was wakker en had geslapen tot half 1. Heb hem maar om 2 uur weer in bed gelegd (beetje te vroeg natuurlijk als je net 2,5 uur geslapen hebt) Toen ben ik ook mn bed ingekropen en heb heerlijk een uurtje geslapen.
Ben nu nog steeds moe enz. Maar kga er weer tegenaan. Eten koken, eten, kinderen badderen enz.
Hopelijk gaan ze vanavond gelijk lief slapen. Moet dan nog wel een grote strijk strijken maar hoop ook vroeg naar bed te gaan.
Wie is er nog meer wel eens zo moe dat je niks wil en kan maar toch moet?
Ik sleep mezelf de dag maar door.
Ik wil neit klagen hoor.
Maar wilde het gewoon even kwijt.
Liefs Marianne
Wil weten of meer moeders dit hebben en zo ja hebben jullie tips?
Hier mijn verhaaltje:
na een nacht slapen( gewoon goed slapen) word je wakker.
Je ligt nog in bed en voel je zooooo moe.
Maar,,,je kids roepen en je moet er dus uit.
Je zit op de rand van je bed en denkt: Pfff hoe ga ik deze dag doorkomen?
Je voelt je zo moe, slap en gewoon futloos.
Maar je moet door.
Je gaat ook door. Maar 's middags zou je toch echt even willen slapen maar dat is onmogelijk want je kleintje loopt rond (of je 2 kids slapen om de beurt)
Wat doe je dan?
Zal even vertellen wat ik gedaan heb vandaag.
Anne-Sophie lag al gewoon op bed een middagslaapje te doen. Maar Roderick was wakker en had geslapen tot half 1. Heb hem maar om 2 uur weer in bed gelegd (beetje te vroeg natuurlijk als je net 2,5 uur geslapen hebt) Toen ben ik ook mn bed ingekropen en heb heerlijk een uurtje geslapen.
Ben nu nog steeds moe enz. Maar kga er weer tegenaan. Eten koken, eten, kinderen badderen enz.
Hopelijk gaan ze vanavond gelijk lief slapen. Moet dan nog wel een grote strijk strijken maar hoop ook vroeg naar bed te gaan.
Wie is er nog meer wel eens zo moe dat je niks wil en kan maar toch moet?
Ik sleep mezelf de dag maar door.
Ik wil neit klagen hoor.
Maar wilde het gewoon even kwijt.
Liefs Marianne