hebben meer moeders onder ons dit?

Sorry meiden maar moet het even vragen.
Wil weten of meer moeders dit hebben en zo ja hebben jullie tips?
Hier mijn verhaaltje:

na een nacht slapen( gewoon goed slapen) word je wakker.
Je ligt nog in bed en voel je zooooo moe.
Maar,,,je kids roepen en je moet er dus uit.
Je zit op de rand van je bed en denkt: Pfff hoe ga ik deze dag doorkomen?
Je voelt je zo moe, slap en gewoon futloos.
Maar je moet door.
Je gaat ook door. Maar 's middags zou je toch echt even willen slapen maar dat is onmogelijk want je kleintje loopt rond (of je 2 kids slapen om de beurt)
Wat doe je dan?

Zal even vertellen wat ik gedaan heb vandaag.
Anne-Sophie lag al gewoon op bed een middagslaapje te doen. Maar Roderick was wakker en had geslapen tot half 1. Heb hem maar om 2 uur weer in bed gelegd (beetje te vroeg natuurlijk als je net 2,5 uur geslapen hebt) Toen ben ik ook mn bed ingekropen en heb heerlijk een uurtje  geslapen.
Ben nu nog steeds moe enz. Maar kga er weer tegenaan. Eten koken, eten, kinderen badderen enz.
Hopelijk gaan  ze vanavond gelijk lief slapen. Moet dan nog wel een grote strijk strijken maar hoop ook vroeg naar bed te gaan.

Wie is er nog  meer wel eens zo moe dat je niks wil en kan maar toch moet?
Ik sleep mezelf de dag maar door.  

Ik wil neit klagen hoor.
Maar wilde het gewoon even kwijt.

Liefs Marianne  

Ja, helaas ken ik dat ook. Ik heb alleen het geluk dat ze meestal samen in bed liggen (en ik dus ook). Moet je er 's nachts ook nog uit?? Ik gelukkig niet meer. In ieder geval meestal niet meer. Dani  (8 maart)  slaapt nu sinds een week of 4 door en krijgt haar laatste voeding om 22 uur. Sam gaat om 19.15 naar bed en ligt eerst nog een half uur te vertellen tegen haar muis maar die hoor je dan niet meer tot de volgende dag   7.15 niet meer. Ik ga lke avond vroeg naar bed. Dan om 10 uur Dani tussendoor voeden en dan lekker slapen.

Groetjes Patries

hoi Marianne,

ja dat herken ik wel en dan heb ik er hier nog maar 1 rondlopen...dat wordt nog wat straks...
Volgens mij hebben we allemaal wel van die dagen dat je je inderdaad 's ochtends al afvraagt hoe dit goed gaat komen. Maar meestal gaat zo'n dag dan toch weer vlot voorbij.
Inderdaad even lekker bijslapen, voor zover mogelijk, dan kun je er weer tegenaan!

groetjes Tamar

Nou en of ik dat herken en dan heb ik er nog maar 1-tje!
Gelukkig is Daniëlle meestal pas om half 9 wakker dus kan ik enigzins uitslapen. Behalve vandaag, ze werd al om kwart voor 4 wakker. . . . . en dan heb ik toevallig net cursus vandaag dus kan ook niet ff lekker doorslapen straks!
Nouja morgen weer een dag,
groetjes van Sonja

Heel herkenbaar!!!!

Ze zijn nu ook dus boven bij ons aan het verbouwen, en ik word er helemaal gek van. De hele dag werklui in je huis, Eline die dus niet slaapt. Ik ben dan echt jaloers op mijn man die s morgens vroeg naar zijn werk "mag"! Tja,, en ook al zou Eline gaan slapen, dan komt Youri weer uit school, en ik ga ook niet liggen als er allemaal werklui in mijn huis zijn. Denken ze: Lui wijf.... Ok, en dat is ook waar natuurlijk....

Hoi Marianne,

Het is voor mij nog niet herkenbaar, maar dat zal over een aantal maanden ook wel anders zijn... In September wordt onze tweede spruit geboren en ik denk nu al aan hoe het dan zal gaan.... erg vermoeiend denk ik....
Die dagen moet je het dan maar ff wat rustiger aandoen..huishouden kan toch wel een keertje blijven liggen!!!
Ik ga het nog meemaken.. jij in ieder geval succes en ik hoop dat je je al wat fitter voelt.

gr. Ilone

Ooh Marianne, ik zou zo graag willen zeggen dat ik dat totaal niet herken, maar ik herken het ABSOLUUT. Bij mij heeft het ook met mijn ziekte (fibromyalgie) te maken, maar er zit ook gewoon een groot deel 'moeder-moe' bij.
Hoe is die dagen door kom? Gewoon een beetje op de automatische piloot.
Gelukkig is Eva overdag op school en kan Bas zich prima vermaken in de box. Misschien slecht, maar ik val op dat soort dagen nog wel eens op de bank in slaap. Bas zit dan heerlijk te spelen en voordat ik het weet ben ik vertrokken. Ach ik ben ook maar een mens!

Groetjes, Karin

Terug
Bovenaan