hebben meer moeders onder ons dit?

Nou eeh niet wel eens... Ik voel me non stop zo. Ik slaap nu een maand of 5 hooguit 5 uurtjes per nacht en overdag is er altijd wel een kind wakker waardoor ik het niet in kan halen. Jens drinkt slecht en helemaal zijn laatste fles waardoor hij extreem vroeg weer komt. Ik functioneer ook niet meer hoor. Doe de hoognodige dingen en voor de rest niet. Gelukkig is het maar een fase toch?

gr.Ing

Hier HELAAS ook heel herkenbaar. Ben soms zo gesloopt dat ik niet eens meer weet hoe ik moet functioneren op mijn werk, hi hi. Toen wij alleen Veerle (28-5-2007) hadden had ik er geen last van, maar nu Veerle ook twee broertjes heeft van 5 maanden merk ik dat ik echt MOEHOEE ben. Wat Ing ook zegt het is gelukkig maar een fase en ik weet de goede nachten sinds die tijd erg goed te waarderen.

Sterkte!!

HI,

ook hier een herkenbaar probleem!!
Zit het niet in het weer ofzo ;-)

Lindy slaapt goed, van 7-7 zeg maar. Maar soms zit ik op m'n werk echt zoooo in te dutten!! pfffff

Succes allemaal!

Sannemams

Hi,

ons meid is een jaartje jonger, maar ook heel herkenbaar!!! Ik vraag me weleens af wanneer dit overgaat. Zo te zien, duurt dit nog wel even.
Hebben jullie dan ook dat je soms niet helder na kan denken?? Het gevoel dat je alles maar als een zombie doet, zeg maar?? En dat niet 1 dag, maar meerdere...

Tips? Ik ga ernstig minderen met mn werk, probeer niet perfectionistisch te zijn, durf nee te zeggen als het gewoon niet gaat. Je hebt maar 1 lijf en daar moet je het toch echt mee doen... dus neem je lijf serieus!

Sterkte met alle moeheid!!!

Hee hoi,

het valt hier nog wat mee maar goed we hebben ook nog maar 1 kindje.... zie er wel wat tegenop om er straks 2 te hebben maar goed we zullen zien! Met Alice hebben we het geluk dat die goed slaapt en dat scheelt een hoop.

maar wat iemand ooit tegen mij zei: Moeder is de overtreffende trap van moe!

Groetjes Alberdien (36,5 week zwanger van nr2)

Hoi hoi,

Ook hier herkenbaar hoor. Had laatst nog zo'n baaldag.
T feit is wel dat je weet dat je erdoorheen moet, dus je dat ook gwn doet! Ik ben ook echt blij als de kids allebei op bed liggen hoor. En dan idd maar hopen dat ze lief gaan slapen.

Liefs Deb.

Terug
Bovenaan