hechtingen

ik ben nu 4,5 week geleden bevallen..ben ingeknipt.de hechtingen zijn mooi geheeld,maar het gedeelte waar het inknippen begonnen is is nog erg gevoelig en nog niet mooi gesloten.hoop die lijn(litteken ook verdwijnt)..heb gehoord dat je er nog heel lang last van kunt hebben..dames met hechtingen hoe gaat ie bij jullie.?
liefs piewie.

Ik was ook behoorlijk ingeknipt, en vond ook dat het lang duurde voordat het helemaal dicht was.
Ik ben op 03-08-2006 bevallen en op de nacontrole heb ik gevraagd of ze er naar kon kijken. Dit was op 20-09-2006 en toen was het inmiddels helemaal genezen.

Groetjes,

Lilian

Hoi,

Ik ben ook gehecht. Ik had een totaalruptuur en ben op de ok gehecht.
Ik denk dat ik heel veel geluk gehad heb, want ik had na een paar dagen
al geen   last meer van de hechtingen. Het was bij mij ook met een
paar weken helemaal dicht.

Groetjes Natasja

Ik heb ook een totaalruptuur gehad en ben op de ok gehecht. Ik heb een week lang echt last gehad van de hechtingen. Na een week kon ik alweer een beetje zitten en na drie weken had ik niet echt meer last. Het is mij reuze meegevallen!  

Ben ook ingeknipt en na drie weken verdwenen de hechtingen en  de pijn.
Heb zelf ook gekeken en het ziet er netjes uit.

Maar na een tijdje begonnen de hechtingen toch weer te kriebelen en een beetje branderig aan te voelen...dat heeft denk ik ook nog wel een week of drie geduurd.

Het is inmiddels bijna 12 weken geleden en ik heb nu pas het idee dat het helemaal goed genezen is en volledig pijnloos.

Heb nog wel enigzins last van mijn bekkenbodemspier....lijkt soms wel op een soort spierpijn van onder....vaag!

Maar goed....al met al is het mij toch wel tegengevallen hoe lang je er mee bezig bent. Ik dacht echt 'oh dat doe ik wel even' en had mijn vriend al gewelige sex beloofd na twee weken..........maar helaas.......dat liep toch allemaal even anders.

Nu is het gelukkig over maar het heeft wel een klap gehad van onder......

Hoi
Ik ben niet ingeknipt, maar ingescheurd.
Ik had na 6 dagen last van m'n hechtingen omdat ze zo aan het trekken waren. Het bleek dat het al aan het helen was.
Na twee weken een rot gevoel, en dat bleken m'n binnenste hechtingen te zijn die opgelost waren en dus m'n eigen huid alle druk weer moest opvangen.
Maar nu gaat alles super en ga ik zometeen weer heerlijk paardrijden, dat heb ik zo gemist. Heerlijk.......

Groetjes Pauline

zo te lezen wordt het steeds minder.dat ervaar ik ook wel zo.het is pas 4,5 week geleden,dus zal wel steeds beter gaan.na 6 weken mocht ik pas weer in bad zij de kraamzorg..daar zit ik me zo op te verheugen..is dat bij jullie ook verteld?
liefs piewie.

Terug
Bovenaan