hechtingen

Hoi Piewie,

Ik mocht van de kraamhulp en van de vk weer in bad zodra het vloeien gestopt was.
Dat was bij mij na een week of 5.

Het bad was weer heerlijk.....geniet er nog steeds een paar keer per week van!

Echt even ontspannen.

Als je niet meer vloeit gewoon even lekker in bad gaan dus!

Geniet ervan.

Hoi,

Wat betreft dat bad...
Mij was ook verteld dat ik pas weer in bad mocht als het vloeien gestopt was. Nadat het vloeien gestopt is was ik bij mijn huisarts. Toen ik hem vroeg wanneer ik nou weer in bad mocht zei hij: wie heeft je verteld dat dat niet mag??? Volgens hem was de kans dat bacterien omhoog de baarmoeder in gingen minimaal. Ik ben toen ook meteen in bad geweest. Echt heerlijk.

Maar goed, de verhalen over het bad zijn verschillend. Voor de zekerheid kan je wachten tot het vloeien gestopt is, maar volgens mij hoef je niet perse 6 weken te wachten.

veel plezier in bad!

groetjes Pauline

o ik vloei niks meer,alleen soms een geel druppeltje(las dat het van rood naar geel ging)
nou ik lig dus van het weekend dus echt wel in bad he..het is dan ook al weer 5 weken geleden dus..groetjes piewie

Ik heb een aantal miskramen gehad voordat Lukas werd geboren. Daardoor ook een aantal gynacologen gezien. Elke gynacoloog zegt weer wat anders. Varierend van zes weken wachten met in bad gaan tot je kan gelijk in bad. Ik heb voor de zekerheid toch de zes weken dit keer maar aangehouden. Hoewel ik het bad wel erg gemist heb. Vanavond ga ik lekker weer!

Terug
Bovenaan