Hee meiden Inge Flausmaus hier wie kent mij nog??

A

Anoniem

Guest
Hee lieve meiden,

Ik ben al heeeeeeel lang niet meer hier geweest maar ik zie nu toch nog wel bekende namen. Ook ik ben nog niet zwanger.
We zouden na 6 mislukte iui's in feb. starten met ivf maar toen zagen we het even niet zitten dus hebben we het uitgesteld naar april. Toen het april was belanden we in een huwelijkscrisis. We waren elkaar volledig kwijt. We werken nu dus eerst aan ons huwelijk. Het gaat wel de goede kant op hoor maar het is niet makkelijk.
Als alles goed gaat dan is het de planning om in september op vakantie te gaan en ik oktober te beginnen met ivf.

Hoe is het met jullie? Nog nieuwtjes te vertellen??????

Ik hou nog steeds een weblog bij (en dat gaat niet alleen maar over zwanger worden) dus als jullie het leuk vinden om te lezen of mee te kletsen dan zijn jullie meeeer dan welkom op: http://wensweb.web-log.nl/
Hoe meer hoe gezelliger zeg maar!

Veel liefs Inge
(ook alweer vele jaren op het forum..pffffff)

He Inge,

Ik las je berichtje en wilde even reageren. ook ik ben onderhand al 2,5 jaar verder. Heb 4 iui behandelingen gehad, maar ze zien eigenlijk weinig verbetering, of ik zie dat eigenlijk meer. Loop nu in een ziekenhuis wat mij steeds meer gaat irriteren. Heb dus een afspraak gemaakt voor volgende week in Rotterdam. Kijken wat zij voor mij willen doen. Misschien dat ik daar nu al mag beginnen met ivf. Geloof niet meer zo in iui.... in ieder geval wil ik er iemand anders naar laten kijken. ik heb het gevoel dat ik in Roosendaal niet serieus genomen wordt..

Mijn man en ik gaan ook in september op vakantie en daarna gaan wij wel verder kijken. Ik snap heel goed dat dit en hele druk kan zijn op je relatie/huwlijk. Wij merken het af en toe ook. Maar blijf ondanks alles van elkaar houden. het is het niet waard om elkaar in deze tijd te verliezen. Dit zal je zelf ook wel weten, maar wilde het toch even zeggen.

Hoop toch dat wij ooit eens mogen zeggen, JA IK OOK!!!!

Nou ja we zien wel.

Inge fijne avond.

lfs Roelien

Hoi Roeltje,

Wij geloofden ook niet in IUI. De artsen bleven maar zeggen dat er nog steeds veel mensen zwanger van worden ook de 6e keer bv. Ons is het niet gelukt. Ik ben 1 keer zwanger geweest (niet door iui) maar dat is helaas een miskraam geworden terwijl het hartje prima klopte. Het kindje overleed op dezelfde dag als mijn schoonvader overleed. Nou goed een lang verhaal..........................er zijn veel meer dingen voorgevallen in dit genre  helaas.
Uiteindelijk zijn we nu een jaar of 4 verder en os het gewoon moeilijk om elkaar weer terug te vinden.
We willen wel en we hebben het ook wel gezellig maar het gevoel is er gewoon niet. We verlangen niet meer naar elkaar, missen elkaar niet meer....we zijn vrienden. We hopen dat het vuurtje weer een beetje zal opladen zodat we weer van elkaar kunnen genieten als man en vrouw.

Ik hoop net als jij dat ook wij binnenkort eens goed nieuws hebben!

Heel veel succes!!!
lfs inge

Hoi Inge,

Wat goed om te horen dat jullie toch wel met succes aandacht aan jullie relatie hebben gegeven want tjongejonge wat heb je ons laten schrikken toen. Ik vind je echt heel verstandig en hoop dat de septembervakantie genoeg kan opbouwen om in oktober met IVF te kunnen starten. Meid, ik wens het je zo toe!!!!!!
Ik lees af en toe nog op je weblog dus ben wel goed op de hoogte maar leuk om je hier nu ook weer te "spreken"... al zou het beter zijn als we hier niet meer hoefden te komen.. tot die tijd is het een goede uitlaatklep en contactplek.

Liefs Scorpy

Hallo Inge,

welkom terug!
Ik vindt dit heel knap van jullie, succes met alles en vooral met de IVF.

ik ben van deze site af, ben nu 7 weekjes zwanger dit wens ik echt iedereen toe.

groet nanda

Hoi Inge,

Ik wou onlangs een berichtje op je site achterlaten maar weet niet hoe ik dat moet doen?
Wij hebben vorige week een gesprek gehad met de gyn die mij heeft geopereerd. En de herstel operatie aan de eileiders is goed verlopen. We hebben een redelijke kans om spontaan zwanger te raken ze had het over 40% op een jaar. Verder probeer ik het een beetje met rust te laten ook al is het heel erg moeilijk.

gr. Sabrina

Hai Inge,

Wat goed om weer van je te horen! Ik zelf ben ook een tijdje tussenuit geweest.
En ben vandaag ook voor het eerst weer op dit forum.

Ik hoop dat het goedkomt met je huwlijk, en het is denk ik wel goed dat je daar inderdaad eerst even aandacht aan schenkt.

Wij hebben het op een gegeven moment ook gehad hoor! Maar dan juist moet je elkaar proberen te steunen. Toch? Hoe moeilijk je het zelf ook hebt.
En die vakantie is vast een heel goed idee......

Groetjes, Sabrina

Hee meiden!!!!!!!!!!!!!!!

Wat super dat jullie allemaal hebben gereageerd!!! Ik kende er nog maar zo weinig....dacht ik! Ondanks dat ik vind dat we hier ECHT weg moeten maarree tot die tijd is het wel erg fijn om elkaar te steunen!

dikke kus!
ing

Terug
Bovenaan