Hee meiden Inge Flausmaus hier wie kent mij nog??

heey inge,

Eigenlijk hor ik hier niet meer thuis, maar waneer je ergens zolang bent geweest dan moet je af en toe nog eens terug om te kijken hoe het met de rest gaat.
Hier gaat alles naar omstandigheden goed. kruimel is erg actief de hele dag. Krijgen 22 aug. de mri-scan en dan kunnen ze hopelijk iets meer vertellen over het waterhoofd en de gevolgen ervan.

Roeltje, Wou nog wel even vertellen dat wij na de 6e iui toch nog zwanger zijn geworden.ook wij hadden er geen vertrouwen er meer in en hadden ons al helemaal gericht op onze eerste ivf poging. Het kan dus wel!

groetjes Naatje

Hee Naatje,

Ik hoop dat het allemaal goed afloopt met het waterhoofdje!! Ik spreek je snel weer op msn ok?
lfs ing

Hé Inge,

Goed om te lezen dat jullie las het goed is toch gaan starten met de IVF. Dat betekent vast dat het weer een stuk beter zit met jullie gevoel voor elkaar.

Helaas nog geen goed nieuws van mijn kant.

Succes!

Liefs astrid

HEEEEEEEEE ASTRID!!

Jammer dat jij ook nog geen goed nieuws hebt! Wat worden we op de proef gesteld he!
Het gaat inderdaad beter met ons en ik begin me ook steeds beter te voelen. We hebben eerst nog even lekker een vakantie op het programma zodat we uitgerust en vol kracht beginnen aan de IVF.
Hoop dat jij snel goed nieuws hebt!!!!!!!!!!!!!
x inge

hi Inge,

Wat jammer dat je nog steeds geen goed nieuws hebt. Af en toe kijk ik op deze forum of ik nog nieuws van jou zie, de meeste zijn redelijk nieuw en ken ik niet.
Ik ben 10 weken moeder geworden van een prachtige dochter Noa. Als je eenmaal je kleintje in je armen houdt dat maakt het niet meer uit hoelang je daarop gewacht hebt want het is het wachten waard geweest.
Houdt moed Inge en heel veel succes! En de rest natuurlijk ook!

liefs
Marielle

Hee Marielle,
Bedankt voor je lieve berichtje! Enne wat gaaf dat je mamma bent geworden. Maarreee wat is de tijd snel gegaan zeg.....pffff ik moet echt op gaan schieten.
Maargoed je hebt gelijk. Als het zover is dan ben ik het vast vergeten. Maar voor nu nog even schouders eronder aan deze kant!
doeidoei!
lfs ing

Terug
Bovenaan