hee welke meiden zijn nog meer overtijd...............

A

Anoniem

Guest
hi die hi

het leek me wel grappig om te kijken welke meiden nog meer overtijd zijn en dus afwachten welke kant het op gaat....

ik ben nu 10 dagen overtijd ( bij een regelamtige cyclus van 28 dagen), wat ik dus niet weet... heb geen idee hoe mijn cyclus is...............................

maar goed ik wacht nu wel lang hoor...................

liefs tobi

Hio Tobi

Ik heb morgen mijn NOD maar nog geen gevoel dat
het er aan zit te komen. Normaal voel ik dat het eraan komt
maar nu totaal niet. Ik ben benieuwd ik hoop dat het raak is
maar hoop niet teveel anders valt het misschien wel tegen.
Ik wacht het gewoon af. Jij ook heel veel succes.

Veel liefs Ronda  

Hallo!

Ik ben ook (enorm) over tijd, maar ik heb totaal geen regelmatig cycles. Zit nu op 7 weken en 2 dagen (zo lang geleden was mijn vorige menstruatie). Lastig hoor... Weet ook niet wat ik er van moet denken. Test was negatief, dus zalwel niet zo zijn...
Maar duurt wel erg lang, zolang heeft het nog niet eerder geduurd.
Ik duim voor jullie!
Liefs Cindy.

hai,

ik zit nu op dag 32.
maar ook mijn cyclus is onvolgbaar. ligt zeg maar tussen de 29 en 52 dagen.
ik ben dus nog niet ECHT overtijd voor mijn gevoel.

maar wie weet....

liefs esther23

hoi

ik zit nu op 42 dagen ,maar ook mijn cyclus is niet te volgen.
maar de symptomen van misselijkheid en gevoelige/volle borsten heb ik wel.

morgen denkn ik maar test halen.

groetjes poekkie

He hoi tobi!

Ja ook ik ben overtijd!!! Nu al 5 dagen en heb vrijdag zoals afgesproken pas getest en deze was ook negatief. Zaterdag weer getest een ander merk cb dig en weer niet zwanger.
Behoorlijk frustrerend en heb nu ook zoiets van nou schiet op stomme duivels!!!! Grrrr
Nu ik dit tik voel ik enige kramp haha zul je zien komen ze eindelijk. Nou ook jij veel succes voor eventuele volgende ronde maar hopen van niet!!
Tot snel op de chat liefs nathalili

He meiden.

Ik heb mijn NOD morgen dus voor mij begint het wachten pas!!

Wel vervelend als je zo onregelmatige cyclus hebt zeg dan duurt een ronde wel erg lang.
Hopenlijk zijn we binnenkort allemaal zwanger dan hoeven we niet meer te wachten.

Succes!!

Gr Ilona

hallo iedereen

ik heb een vraag ik ben nu al een half jaar bezig om zwanger te worden van een tweede en elke maand ben ik overtijd dan 4 dagen en het lanste dat ik overtijd was 16 dagen en nog steeds niet zwanger ben bij de dokter geweest en hij zegt het is heel normaal dat een vrouw een maand lang niet ongesteld wordt wie heeft hier nog meer last van
reageer dan aljeblieft

Terug
Bovenaan