hee welke meiden zijn nog meer overtijd...............

Hoi hoi tobi,
Ben ook 6dagen overtijd volgens mijn cyclus van 35 dagen!!!
dus zit nu op dag 41 aaaaaaaaaaah
heb wel test gedaan negatief.
dus ik weet dat   k niet zwanger ben.....heb al een klein beetje bloed heel weinig alleen met afvegen verloren daar blijft het bij,dus zit echt te wachten totdat het doorkomt.
Heb verder nergenst geen last van als hooguit wat krampen van waarschijnlijk ongi.
Ben ik dinsdag nog niet ongi dan ga ik nog een test doen en dan naar de dokter.
Want dan weet ik echt niet meer hoe het zit.

Op de vraag van (hieronder mij) sorry weet je naam ff niet nu ik dit type!!
Ja ik heb dus precies hetzelfde als jou ...  zijn ook voor een tweede bezig al meer dan een half jaar, en heb een onregelmatige cyclus..dacht wel dat het de laatste 2 keer goed was maar dus niet!!!

Sterkte ermee en de rest spannend hoor!!
Groetjes Renata

hoi hoi

Ja ik ben ook overtijd, met een regelmatige cyclus. Dus erg spannend word het nu wel. Ga waarschijnlijk volgende week testen!!

succes jullie!!

liefs janine

Hallo allemaal!

Leuke site dit!!
Ik ben nieuw hier en hoop een beetje wijzer te worden van alle tips enzo.
Zelf ben ik ongeveer 3 maanden geleden gestopt met de pil, maar niet met de bedoeling perse zwanger te raken. Nu dacht ik dat mijn menstruatie weer helemaal normaal was geworden. De eerste twee keer werd ik het netjes op tijd. Maar nu ben ik alweer 5 dagen overtijd!! En voel ook iets "zwaars" (echt pijnlijk is het niet te noemen maar ook weer een beetje wel .....) in mijn onderbuik, alsof ik ongesteld moet worden. Natuurlijk heb ik ook al een testje gedaan, gister nog maar die was (helaas) negatief!
Nu kan ik nog een paar dagen wachten en nog een testje doen maar kan het ook zo zijn dat als je weer een "normale" cyclus krijgt dat je dan ook een keer ongesteld zijn overslaat?? (zit toch wel een beetje in de stress....)
Wie kan mij helpen??

X

hoi mystery

WELKOM!!!!!

Ik heb geen idee of je een ongi kunt overslaan, als je wel een eisprong gehad hebt. Zonder ei kan het volgens mij wel. Ik zou gewoon even afwachten en dan over een paar dagen nog eens testen.

liefs janine

Hoi hoi,

Daar ben ik weer. Ben nog steeds niet ongi! En nu inmiddels al 8 dagen overtijd. Maar heb afgelopen maandag (6 dagen overtijd) nog een laatste testje gedaan en die was ook weer erg negatief!!!!!
Voel af en toe wel van die krampen maar dat lijkt er meer op dat in ongi ga worden en die duren niet lang, soms een avondje en dat s'ochtends is die kramp weer weg... Dus als ik ongi moet worden wil dat nog niet echt doorzetten....
Ook heb ik na het klussen last van mijn onderbuik (beetje pijn) is dit normaal??
Wanneer is het eigenlijk een goed moment om te testen? Na hoeveel dagen?

-X-

Hoi meiden.
Wat balen voor vele van jullie.
Vooral als je onregelmatig bent.
Dan wordt je er ook niet veel wijzer van.
Ben zelf er regelmatig. En nu 2 dagen overtijd.
Test gedaan MAT CARE.
Maar geeft de streep op de verkeerde plek aan.
Morgen nog niks..... dan vrijdagmorgen maar een kruidvat test.
groetjes

Hoi!

Ben ook overtijd (nu een weekje). Was aan de pil, ben er een paar vergeten,  maar geen stopweek... Heb meteen een test gedaan: negatief.  Ik wacht dus nog maar even af wat er verder in mijn lijf gaat gebeuren.  Ben niet meer  begonnen met een nieuwe pilstrip, dus mijn volgende NOD zou zijn op 13 november.
Spannend dus...  

Terug
Bovenaan