Heeeeee welke maart mamma van forumplaza weet wat daar mee aan de hand is?

A

Anoniem

Guest
Hallo dames,

Nu denken jullie wie is dat nu weer en welk forumplaza?????
Ik ben ook maart mamma 2007 en zit al sinds die tijd op het forumplaza bij de maart mamma's maar dat is er ineens mee opgehouden. Voel me volledig geamputeerd( nou ja, beetje dan) en nu weet ik dat hier ook mamma's van forumplaza rondwandelen dus .............WIE WEET WAT ERMEE AAN DE HAND IS!!!!!!!(NOODKREET hahahahha)

Groetjes,

Vanessa

pff, gelukkig jij bent er ook nog. Ik heb geen flauw idee, als het na het weekend nog zo is kunnen we misschien bij JERENO verder kletsen, wel zonde om onze oude topics dan kwijt te zijn. Misschien wil ze zelfs wel een maart-hoekje voor ons maken.
We wachten even af en dan maar hopen dat we alle 26 (?)  weer bij elkaar terecht kunnen komen ergens.
Ik mis jullie wel hoor, haha

wij zitten ook op een forum met alle mama'n met kindjes van december tot en met april ong, meer dan 100 mama's iedere dag nieuwe berichten en alttijd antwoord, mischien is dat wat?

Ohh gelukkig, hier 2 maart-mama-vriendinnetjes gevonden! Wat een stom forum zeg, grrrrrr.... Geen idee wat er aan de hand is, maar t lijkt een serieus probleem.

Maar goed idee om bij jereno te gaan schrijven. Ik hoop dat er meer van het forumplaza hier even komen neuzen en dit lezen.

He hallo dames,

Ik mis jullie ook hoor. We weten dat we verslaafd waren maar dit is wel erg cold turkey afkicken.
Als ik probeer op forumplaza te komen dan krijg ik de volgende melding:

Welkom bij Serverwinkel

Door een storing in een van onze webservers, zijn een aantal websites onbereikbaar. Als u deze website ziet in plaats van uw eigen website, dan staat uw website op de door storing getroffen webserver. We zijn druk bezig om het probleem op te lossen. Onze excuses voor het ongemak!

Nu maar hopen dat ze er idd druk mee bezig zijn.

Groetjes Anja

He meiden,
Jeetje wat een gedoe! Ik mis het ook hoor, ik ben het zo gewend om ff te kijken en te schrijven! Ik heb geen idee wat er aan de hand is. Ik heb wel het idee dat wij en aug mama's 1 van de weinige waren die er nog gebruik van maken. Misschien is Jereno inderdaad een oplossing????????
Hopelijk tot snel!!!!
Liefs Hedi

Hoi hoi!

Ja ik voel me ook helemaal onthand!
Niks aan om niet meer te kunnen kletsen! Mis jullie wel hoor!
gelukkig dat jullie hier weer te vinden zijn... nu de rest nog hoop ik!
Nou we houden contact!

Liefs, Adelina

Hé AnneFien,

wel leuk aangeboden, maar ons maartforumpje zijn we zo gewend en lekker overzichtelijk clubbie, 100 is toch wel weer heel veel tegelijk om te leren kennen. Ik "ken" jou nog wel van het zwangerforum maart 2007, uiteindelijk werd je een april mama toch?
Ben wel nieuwsgierig of het muziekbeestje van de C&A nog ooit in de smaak is gevallen bij GoewanMats, omdat ie in je zwangerschap er op reageerde toch?
Of haal ik nu verhalen door elkaar?

Terug
Bovenaan