Heeeeee welke maart mamma van forumplaza weet wat daar mee aan de hand is?

Joepie, nog meer bekenden!

Ik heb bij jereno een topic geopend over ons hoor! Ik denk dat Linda dat wel leuk vindt.

Hoi paulien!

Stomme vraag misschien hoor... maar waar vind ik het topic wat je bij Linda geplaatst hebt?

Trouwens wat een heerlijk weertje he?
We hebben al lekker 1.5 uur gefietst vanmorgen en nu ligt zoonlief lekker te slapen!
Ik heb helemaal de zomer in mijn bol! HEERLIJK!!!

Liefs, Adelina

quote: Anne Fien reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('03-05-2008 20:15:10'));

wij zitten ook op een forum met alle mama'n met kindjes van december tot en met april ong, meer dan 100 mama's iedere dag nieuwe berichten en alttijd antwoord, mischien is dat wat?

hoi anne fien,

even een vraagje, door een virus is onze com een paar dagen overleden geweest, nu is hij weer schoon en nu kom ik niet meer op het forum komen want al mijn favorieten zijn eruit, en ik weet niet meer hoe de intersite nou precies hete kom niet verder dan mamaforum en die doet het niet, alvast bedankt

groetjes bianca

quote: twin stars reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('06-05-2008 12:32:51'));

hoi anne fien,

even een vraagje, door een virus is onze com een paar dagen overleden geweest, nu is hij weer schoon en nu kom ik niet meer op het forum komen want al mijn favorieten zijn eruit, en ik weet niet meer hoe de intersite nou precies hete kom niet verder dan mamaforum en die doet het niet, alvast bedankt

groetjes bianca

http://voorjaar2007.yourbb.nl/index.php

Terug
Bovenaan