heeeeeeeeelluuuup

ik heb net toch een test gedaan 4 juni was mijn nod was hem egenlijk van plan morgenochtend te doen vanwege dat ik vandaag veel gedronken heb, nu kwam er een duidelijke controle streep en een duidelijke + dus zwanger!!!!
maar dit is mijn eerste pilloze maand dus nog geen natuurlijke ongi gehad dit is dus echt heel snel ik doe mmorgenochtend nog een test want dit kan ik nog niet geloven zou dit echt waar zijn?????
bestaan er ook kapotte testen???
liefs sandra net 1 maand van de pil af??!!
 
Een + is een + en dus voor 99% betrouwbaar. Denk dus wel dat ik mag zeggen GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!

Stond je ook zo beduust en vol ongeloof naar de test te kijken??

Geniet er van!!
 
ik kan wel janken van blijdschap en zo snel dit had ik niet verwacht 9 mei gestopt met de pil, mijn zus is een jaar bezig geweest paar dagen voor IVF bleek ze zwanger dit had ik echt niet verwacht. ik zit te trillen!!!
 
Aaaaaah Sandra!!!! Wat gaaaaaaaaaf!!!!!! Je bent gewoon hartsikke zwanger!!!!!!!!!!!!!! En ik heb weleens gehoord dat je juist de eerste maand na de pil extra vruchtbaar bent. Bij m'n zusje was het ook meteen raak. Wat gaaf meid!!!!! Ik vind het zo leuk voor je!!!!!!!! Geef me nog even tips: hoe vaak heb je geklust, hoe, waarom, met wie (geintje!!) Echt fantastisch voor je!!!!
 
om de dag geklust tijdens de vruchtbare dagen iedere dag en na het klussen 5 minuutjes met de benen omhoog terwijl mijn man zich ging wassen!!!! deed het voor mijn eigen gevoel maar wie weet!! ik geloof het echt nog niet hoor ik was vrijdag wel misselijk maar dat was maar even!!
oooooohhhhhhhhh ongeloofelijk...
 
Wauw, ik zit hier ook helemaal met kippevel!! Ik ga al je tips in de praktijk brengen komende maand :)))) Ik vind het echt vreselijk leuk. Laat je me nog even weten hoe je man reageert!!! En kom je rond de 30e nog even aanwaaien? Misschien kan ik je dan volgen. Heerlijk meid!!
 
Heeeee Sandra!!!!!

Welkom bij mijn clubje!!!
Gefeliciteerd!!!!
Gaaf zeg nu kunnen we samen zwangeren en uitteraard hopen dat de rest gauw volgt!!
Waanneer zou jij nu uitgerekend zijn?
Heb j etrouwens zin om te msnen?


Groetjes ellen
 
Terug
Bovenaan