heeeeeeeeelluuuup

mijn man gelooft het ook nog niet het enige wat hij zei over de telefoon was 'ik heb superzaad denk'morgen nog een test ik heb er nog een ik kan het echt niet geloven ik zou dan 15 feb uigerekent zijn!!!! morgen ook maar de dokter bellen.
prachtig ik had dit zo gehoopt ik werk in de thuiszorg ik werk al 2 jaar bij een vrouw van 46 met kanker en een meisje van 6 jaar ze heeft nog maar een paar dagen te leven ik had zo gehoopt om dit nieuws aan haar te kunnen vertellen en morgen kan ik dat doen wat schitterend zij is de eerste die ik het vertel want wachten kan echt niet!!!
 
Sandra wat gaaf voor je echt heel leuk ja het kan dus als je gestopt ben met de pil gelijk zwanger
echt erg gefeliciteerd
wij geloven het nog niet echt wel 2 test met 2 streepjes maar te vaak teleurgesteld en nu waarschaanlijk toch zwanger me vriendin en ik erg blij oko voor jou veel succes en we horen
 
Wauw wat een geweldig nieuws!!! Proficiat! Nou wij gaan deze maand voor ronde 2 en zullen het klus-percentage ook eens omhoog gaan brengen, hihihihi
Geniet ervan!!!
 
JJJJAAAAAHHHHHOEOEOE!!!!!!!!!
OOOO wat zullen jullie gelukkig zijn.
Gefeliciteerd jullie saampjes. Dat al in de eerste maand zeg, echt super.
Nou meid, geniet met volle teugen van je zwangerschap!!!

Liefs, Ank
 
Terug
Bovenaan