heeeeeel onzeker!!!

oh,jeetje mina!!! wat een gedoe toch weer!!!
ik ken veel vrouwen die dit hebben gehad en toch een heel gezonde kruimel op de wereld hebben gezet hoor... het kan ook komen door de baarmoeder, omdat alles beter doorbloed is enzo, kunnen er soms kleine bloedinkjes ontstaan.. heb ik me laten vertellen door een vriendin die dit ook had, zei had het zelfs tot de 7e week!

ik duim voor je, en doe het lekker rustig aan...
\

liefs sas

He sweety,

Jemig wat een schrik ik hoop zo voor je dat alles goed gaat. Probeer wel positief te blijven denken hoor. Ik ben benieuwd hoe het nu met je gaat. Sterkte meissie het komt vast goed.

Liefs Linda

wat zijn jullie toch allemaal lieffffffffff!!

tis nog steeds hetzelfde...heel klein beetje ongi bij het naar de wc gaan...zet nog niet echt door maar tis echt wel bloed en niet alleen maar druppel...dokter zegt dak gewoon moet afwachten en ik kan er nu toch niks meer aan doen..dus onzeker het weekend in...pfffffff zal een heeeel lang weekend worden...volgende week als het bloeden is opgehouden moet ik nogmaals een test doen. maar ja, hoe weet ik dan of het echt is?? mischien is dat horhoom nog wel wat langer in mijn   lichaam???? dan weet ik nog niks... snik....

bedankt hoor lieverds!!! jullie natuurlijk ook allemaal het beste!! gun het jullie echt heeeeel erg!! ( niet wat ik nu doormaak natuurlijk!!)\\xxxxxxxxx

Oh weiffie, kom op hoor, voel zo met je mee en we kunnen zo weinig voor je doen. Ken je niet maar ik zou zo graag n arm om je heen willen slaan en je troosten. Probeer positief te blijven al duurt t lang

Dikke knuf Simone

Héééééééé' Wijffie! Kop op hè, probeer een beetje moed te houden!! Ik duim zo keihard voor je dit weekend en net zolang als nodig is!!
En stel nou dat het tóch niet goed gaat, ook dan komt het weer goed met jou hoor! Daar ben ik van overtuigd! Natuurlijk heb je het dan even zwaar - allicht! Maar je bent een sterke meid die daarna dan weer vol positieve energie doorgaat!
Ik denk heel veel aan je en stuur je in gedachten heel veel positieve energie (dan weet je hoe je haar toch zo statisch kan zijn hahahahaha!)

Heel veel liefs en een dikke knuffel van Tess

Lieve Sweety,

Als ik je verhaal lees krijg ik er gewoon buikpijn van.
Ik gun het je zo erg dat het allemaal goed gaat, ik steek een kaarsje voor je op.
Ik hou je berictjes nauwlettend in de gaten.

Liefs van Andrea

hee elieverds!!

Ik heb net in de wc het vruchtje verloren geloof ik...klein rond bolletje...Dus tis nu over en uit, ik kan weer opnieuw ronde 4 in met jullie allemaal!!! Blijf maar heel weinig ongi dus dat is mischien beetje plus dak nu niet erg ongi ben zoals normaal. Ik kan maar weer vol goede moed er tegenaan met mijn ventje..die was ook zooooooooooo teleurgesteld maar ja, niks aan te doen. moeder natuur zorgt goed voor mij dan maar toch?? Ik ga maar weer ff berekenen wanneer ik mijn eisprong ongeveer heb want das nu beetje lastig natuurlijk..ik was officieel 3 dagen over tijd dus tja...langer cyclus dan ineens he..komt allemaal wel weer goed!!!

bedankt voor alle liefs van jullie en steun!!! deed me heel veel goeds!! ik hoop dat ik jullie snel zwanger zie! ( tis maar goed dat ik niet naar de februarimama's ben verhuisd..)

dikke knuffels voor jullie allemaal!!!xxxxxxxxxx

Terug
Bovenaan