Heeeel ander onderwerp

A

Anoniem

Guest
hee meiden

vandaag gehoord van we volgende vrijdag mijn moeder gaan bijzetten in haar nes!
nu krijg ik ook een beetje as!
nu weet ik echt niet wat ik moet doen.
Zal ik er een sieraad meemaken of zal ik haar stukje uitstrooien op haar favoriete plekje???
Ben bang als ik een sieraad heb dat ik er teveel mee bezig blijf! maar als ik het niet er spijt van krijg!
Ze wou zelf het liefst helemaal worden uitgestrooit bij haar vader maar haar nieuwe man(niet ene vriend van mij) wou haar in een urn en klein beetje uitstrooien bij haar vader! dus vandaar mijn twijfel!!
sorry meiden een heel zwaar onderwerp maar zoek ff objectieve meningen!
liefsss

Hoi meis,

Misschien is het een idee om beide te doen. Je moeder haar wens uit te laten komen. Door haar as uit te strooien en dan een mooi sierraad ter na gedachtenis van haar om te doen. Weet niet of je sierraden hebt van je moeder maar, de juwelier kan daar dan ook weer 1 sierraad van maken.

Liefs Linda,

ik zou ook een sieraad doen met een beetje as (er gaat echt maar een heel klein beetje in) en dan de rest uitstrooien!! Als je spijt krijg, ben je te laat!!
Mocht je het later toch niks vinden het sieraad dan kan je hem alsnog erbij strooien

Nog gecondoleerd meis!!

Ja want wat ik begreep hebben ze niet veel as nodig voor een sieraad! Ik heb wel een ring van haar geerft!
dank je wel voor je reactie!
liefs

Nee klopt, is echt heel weinig, een vriendin van mij heeft het ook laten doen van haar vaders as. Dan heb je haar altijd bij je in goede en in slechte tijden..

Je kunt ook nog een tattoo laten zetten met haar as! Is een idee als je ervan houdt! Ik heb zelf een aantal tatoeages en als ik in jouw situatie zat deed ik dat! En anders zou ik een sieraad doen, dan heb je altijd iets waartoe je je kan wenden.
Sterkte met je beslissing!
Liefs

Hee Neomi,

Ik denk dat het erg persoonlijk is, en je vanuit je eigen gevoel moet beslissen. Hoe moeilijk dat ook is.. Doe wat je zelf goed doet voelen,en luister naar je hart meis, heel veel sterkte.
Liefs Chantal

Terug
Bovenaan