Heeeel ander onderwerp

hey meis..

volg je hart en denk aan de wensen van je moeder.
misschien toch een beetje in een sierraad en als je er te v eel mee bezig bent bewaar je die in een mooi doosje..en dan strooi je de rest uit..

het is best moeilijk om jou hier advies voor te geven .. je moet gewon je hart volgen.. dan maak je altijd de goede keuze..

sterkte hiermee..

liefs..

Bedankt allemaal voor jullie reacties!!!
Mooie zin Angel;
gewoon je hart volgen dat maak je altijd de goede keuze!
heb nog 1 weekje om er over na te denken!
nogmaals bedankt meiden!
xxx

Heey meis,

Ik denk dat je ook moet doen wat je moeder wou...uitstrooien. Maar een sieraad is ook erg mooi, zo heb je iets tastbaars in huis van haar. Denk dat ik persoonlijk alebei zou doen. Maar het is idd jouw keuze!!! Veel sterkte meid!!

Dikke knuffel ciomama

Veel sterkte met de beslissing!!!
Luister goed naar je hart.

Liefs Kim

hoihoi,
heel moeilijk ja. ik vind persoonlijk dat je wel respect moet hebben voor iemands wens. dus ik zou zelf wel het as uit laten strooien op de plek die je moeder wou. maar zoals al meerdere zeiden voor een sieraad gebruiken ze maar heel weinig as, dus als je zelf iets van haar wil bewaren is dat een hele goede optie. zo laat je haar wens toch in ere en heb je zelf ook nog iets van haar. vind je het toch te confronterend kan je het sieraad altijd nog in een mooi doosje bewaren uit het zicht.
sterkte met je keuze, weet uit ervaring dat het niet makkelijk is.

Lastig voor je meid! Ik hoop dat je een keuze kunt maken waar je helemaal achter kunt staan.
Ik zou persoonlijk ook kiezen voor een heel klein beetje as in een sieraad (als het mogelijk is in de ring van je moeder anders zelf iets pasends uitzoeken).
Je hoeft het niet altijd te dragen als dat te moeilijk is. Je kunt het een mooie plek thuis geven en of alleen op speciale momenten dragen.

Sterkte met je keuze. Volg je hart dan weet ik zeker dat je moeder trots op je!
Liefs

bedankt lieve allemaal!!!
@starbucks; bedankt voor je lieve zin aan het eind!

Hej,
Ik denk dat het verstandig is om te doen waar jij je goed bij voelt. Zelf hecht ik meer waarde aan herinneringen die ik van mijn moeder heb. Neem rustig de tijd om hier een keuze in te maken als je nog niet klaar bent om afscheid van haar te nemen doe het dan niet. Echte gevoelens zitten van binnen en draag je bij je en vergeet niet je bent haar dochter dus een stukje van haar zit in jou! Sterkte

Terug
Bovenaan