Heeeel licht streepje....

A

Anoniem

Guest
Vanmorgen een zwangerschapstest gedaan....en zoals de titel al aangeeft...een heeeeel licht streepje. Ik twijfel zelf erg...ben nl al 6 dagen overtijd dan zou die tweede streep er toch af moeten knallen. Maar hij staat er wel al is ie dan heel erg licht. Heb maar vast een CB digitale zwangerschapstest besteld, ga ik donderdag of vrijdagochtend nog maar een keer testen....

Hoi Linda,

Streep is streep. Of het nou licht of donker is. Hij reageert alleen op HCG en dat maak je alleen aan als je zwanger bent, van harte gefeliciteerd dus!

Liefs Supertje

Het staat ook in de bijsluiter, licht of donker maakt niet uit. Volgens mij kan het ook schelen hoelang je hem in de urine hebt gehouden.
Gefeliciteerd!!!!

x moeilijk

Gefeliciteerd,

Ik had ook de eerste keer een lichte streep maar wat supertje en moeilijk zeggen.............een streep is een streep!!!!
Ga lekker genieten het is zo bijzonder.

gr louise

Ik heb er zelf helaas nog geen ervaring mee maar ik lees hier altijd dat een streep een streep is dus ben je gewoon zwanger!

Gefeliciteerd!

Een streep is een streep! En dus: gefeliciteerd!Misschien was je eisprong deze keer later en ben je minder ver over tijd dan je zelf dacht? Gewoon over een paar dagen nog een keer testen, dan ben je van de onzekerheid af!

Het klinkt toch echt zwanger, dus gefeliciteerd!

Groetjes Silli

Terug
Bovenaan