Heeeel licht streepje....

Jij bent volgens mij gewoon zwanger, ik heb ook bij mijn aller aller eerste test en die was ook zooooooo ontzettend licht, maar ik was toch echt zwanger.

Doe hem voor de zekerheid nog een keer dan heb je misschien een bevestiging.

Gr.

Gefeliciteerd! Helemaal geweldig toch?
Een streep is een streep!

Geniet ervan!

Liefs Vic

Bedankt allemaal!

Als het goed is krijg ik vandaag de CB digital met indicator binnen en dan ga ik morgenochtend nog een keer testen en hoop dan de bevestiging te krijgen waar ik op hoop! Ik laat het weten....

Vanmiddag toch maar getest.....Zwanger!!!! Maar 1 a 2 weken dus ws toch een iets latere eisprong of innesteling. Alleen heb ik vandaag last van roodbruine afscheiding en daar wordt ik toch wat nerveus van, hopelijk blijft het goed gaan, heb geen buikpijn. Maar even afwachten

hopen dat de afscheiding geen bloeden wordt, maar in ieder geval gefeliciteerd. ik hoop dat het goed blijft gaan!!

liefs, Kaatje

Ow, goed nieuws lees ik! Gefeliciteerd!!
Alleen die afscheiding.... Hopelijk blijft het goed gaan. Hou je ons op de hoogte?

Liefs Star

Heb heel licht bloedverlies, geen buikkramp maar ben nog steeds niet gerust al weet ik dat het vaker voorkomt in het begin van een zwangerschap

balen dat je heel licht bloedverlies hebt, kan me voorstellen dat je daar onzeker over wordt. Ik hoop voor je dat alles goed blijft gaan.
Groetjes Silli

Terug
Bovenaan