heeel vaag streepje op test

Streep is een streep..
Maar zou zaterdag afwachten. het riskante van vroeg testen is dat je ook een vroege miskraam zou kunnen localiseren.
Een streep kan er niet staan als je niet zwanger bent (geweest) het reageert op het HCG hormoon en dat heb je niet in je bloed als je niet zwanger bent.
Het kan zijn dat je urine dunner was dan gister..
Maak je nog niet te druk en test zaterdag nog een keer.
Als je echt (nog) zwanger bent dan moet hij zaterdag echt donkerder zijn
Je HCG verdubbeld elke 2 a 3 dagen.

Liefs Jazzie

Fijn dat iedereen reageerd zeg! Ik weet dat jullie gelijk hebben en ga nu tot zaterdag afwachten.

Ze zeggen da geduld een schone zaak is, maar ben het nu eigenlijk wel beetje zat. Als ik niet zwanger ben jammer, maar dan op naar de nieuwe ronde. Niet dit onzekere.

Groetjes Laura

Dank jullie, ik ga het morgen weer proberen...bijna een verslaving!!

Maar goed, we zullen zien, ik kan alleen maar afwachten en heel heel heel erg hopen.

Ben zo blij met jullie reacties, zou niet weten tegen wie ik deze twijfels anders kwijt kan, vrienden zullen me voor gek verklaren!!

Dus dank jullie hiervoor!

hoi hoi

Wil je niet bang ofzo maken hoor maar niet altijd is een streep zwanger ...tenminste bij mij niet....   er zijn idd ook echt voorgedrukte strepen en als je hem tegen het licht aan moet houden lijkt het mij niet een echte streep te zijn ... en als je een dag later nogmaals getest hebt zou die al veel donkerder moeten zijn lijkt mij ....nou ik hooop voor je dat het wel raak is......ik duim voor je...knuffel bloem 29 weken zwanger..

Hoi
Als je van deze onzekerheid af wilt, zeker bij een volgende keer: koop dan een digitale test! Van Clear Blue, deze zijn altijd zeker! Ze zeggen zwanger of niet zwanger. Meestal testen ze al vroeg goed.
Niks geen vage strepen!!!

Daar ben ik weer, en nu wordt het pas echt leuk...

Gisteren test gedaan van de kruitvat, we hadden er 4 gehaald, en mijn vriendin deed ze ook om te zien of er bij haar ook een vaag streepje zou komen,

Wat denk je bij haar niet en bij mij eigenlijk best duidelijk....maar nog niet zoals ik hem wil zien dik en rood!

Ik dacht volg het advies op en koop de clearblue van 20 euro met zwanger niet zwanger
Helaas hierop kwam te staan niet zwanger! Haal ik de teststrook eruit om weg te gooien staan daar 2 duidelijke strepen op???

Ik zal daar vast niet naar mogen kijken maar is toch frapant, en nog niet ongesteld (maar ja das pas 2 dagen overtijd)

IK WEET HET NIET MEEEEEERRR...nou zo voel ik me hahaahaa

Iemand nog ideeen?

Terug
Bovenaan