Heeele lichte easy@home test op 8dpo

Hi dames ! Ik zal mezelf even voorstellen ik ben Daisy 22 jaar, en dit is de 10de ronde voor ons.

Ik ben heel vroeg met testen maar ach als er zown hele doos met testjes je naam zit te fluisteren word het toch een beetje moeilijk

Ik heb vanochtend twee testjes tegenlijkertijd gedaan en ben toen weer in slaap gevallen maar goed staan nu op beide testen 2 lijnen
Best toevallig als het een indroger zal zijn

Nu heb ik net om 17:00 weer een testje gedaan urine was niet zo geconcentreerd maar toch ik denk weer wat te zien! En nu is die ondertussen opgedroogd en wat zie ik? Weer een “indroogstreep” !!

Ik snap er niksss meer van en kan jullie mening goed gebruiken✨

Super bedankt alvast dames
 
Meis, laat je niet gek maken en test zodra je niet ongesteld bent geworden. Eerder testen heeft in mijn optiek totaal geen zin. Vooral niet als je de testen laat liggen. Na afleestijd is de uitslag altijd ongeldig dus dat je indroogstrepen ziet, is toch logisch. Mijn advies: stop met obsessief testen. Pak de test er weer bij op 14dpo of later.
 
Van een test op 8DPO kun je weinig zeggen omdat het simpelweg te vroeg is. Helemaal als je een gewone test gebruikt (25 ui/l), dan haal je die drempelwaarde echt niet.

Je zou evt 12 DPO met een early kunnen testen. Maar weet dan dat een negatieve testuitslag alsnog kan betekenen dat je toch zwanger bent. Met 14 DPO zit je wel veiliger. Dus tsja, geduld….
 
Terug
Bovenaan