MellaBella,
nee geen duidelijk tempstijgin te zien. Wel een dip van 2 dagen en dan weer iets hoger op het nivo van voor die dip. In die dip zou mijn eisprong moeten zijn geweest. Wat ik me dus afvraag. Is mijn gemiddelde temp nu dus gewoon gedaald toevallig rond het moment dat ik mijn ei had, of heb ik geen eisprong gehad, wat ik me haast niet voor kan stellen gezien alle andere symptomen.
Het is gewoon afwachten. Niet zozeer dat ik zwanger ben (zou wel heel leuk zijn, en heel vlot), maar meer wanneer ik ongesteld wordt en hoe mijn cyclus nu gaat lopen. Had voro mijn zwnagerschap altijd een cyclus van rond de 24 dagen.
Miep
Voor de andere dame die vroeg naar hoe te tempen.
Iedere ochtend om ongeveer dezelfde tijd neem je je temperatuur op (rectaal). Je hebt dan nog niets gedaan, niet geplast, niet opgestaan, niet met het mannetje liggen vozen
De temperatuur voor je eispong is normaal gesproken een stuk lager dan de temp na je eisprng. Je moet echt een soort van piek in de grafiek zien.
Misschien is deze site iets voor je: http://www.fertilityfriend.com. Staat veel informatie op en je kan je gegevens daar bijhouden.
Miep