Heeft de hitte invloed op onze temperatuur?

A

Anoniem

Guest
heeft iemand een idee of de aanhoudende hitte (die ik inmiddels echt wel beetje zat ben) invloed heeft op onze temperatuur? en zo ja, is deze dan hoger of lager, want mn temp schommelt als een gek de laatste weken en doet dat normaal niet zo erg.

Hoop dat iemand het weet,

Danielle

Ik weet t niet, of t erge invloed kan hebben. Maar ik moet zeggen dat sinds de hitte(die  óók ik zat word) mijn temp ook aant vervelen is. Hij schommelt idd..en normaal altijd ei op dag 14 en deze ronde lijkt t van niet. Op dag 17 wel gestegen maar volgende ochtend weer laag...en nu op dag 24 was mn temp weer ff gestegen, dus ben benieuwd morgen...Ik snap er ook niks van! Hopelijk ligt t aan t weer...

Mijn temp is dus ook lager dan ie normaal is, meestal kom ik na mn eisprong boven de 37, nu helemaal niet, terwijl ik toch echt mn ei heb gehad want heb een week buikpijn gehad. Nu zit ik vlak voor mn NOD (morgen of vrijdag) en het blijft maar schommelen. k snap er niks meer van, maar heb wel het idee dat het aan het weer ligt, althans dat hoop ik...hehe.

Vorig jaar zijn we op vakantie geweest naar Gran Canaria en mijn temp was helemaal van slag, inderdaad een stuk lager.
Nu hou ik mijn temp weer bij, omdat ik sinds mijn bevalling nog niet geheel regelmatig ben en dan toch een idee heb wanneer ik weer ongesteld zal worden.

Alle symptomen van een eisprong heb ik gehad. Ovulatiepijn, de afscheiding (cervix) was er, ook een open, hoogliggende zachte cervix. Maar in mijn temp dus geen duidelijke eisprong te zien.

Het is gewoon afwachten

Miep

Hoi Miep

Hier dus precies tzelfde...volgens mij heb ik m duidelijk gevoeld, maar helaas....ik wacht morgenochtend ff af of ie dan nog hoog is en anders ga ik ff de ha informeren...wel vervelend. Want ik ben normaal dus heel erg optijd..

afwachten dus

quote: MellaBella reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('26-07-2006 17:17:08'));

Hoi Miep

Hier dus precies tzelfde...volgens mij heb ik m duidelijk gevoeld, maar helaas....ik wacht morgenochtend ff af of ie dan nog hoog is en anders ga ik ff de ha informeren...wel vervelend. Want ik ben normaal dus heel erg optijd..

afwachten dus

Haha ff mezelf citeren..had jou nog niet gezien Dan...Maar jouw temp is dus ook lager? Maar kan jij wel je ei halen uit je tempcurve of dat ook helemaal niet?? Ik zou eigenlijk mn nod ong 2 aug moeten hebben, maar ben bang dat ik m niet gehad heb. Terwijl ik dus ook echt duidelijk steeds krampen/steken en ook gevoelige (.)(.) heb gehad..

vraagje ik wil ook gaan tepatuuren nog nooit gedaan kan iemand mij uitlegen hoe dat werkt liefs van jolanda

MellaBella,

nee geen duidelijk tempstijgin te zien. Wel een dip van 2 dagen en dan weer iets hoger op het nivo van voor die dip.   In die dip zou mijn eisprong moeten zijn geweest. Wat ik me dus afvraag. Is mijn gemiddelde temp nu dus gewoon gedaald toevallig rond het moment dat ik mijn ei had, of heb ik geen eisprong gehad, wat ik me haast niet voor kan stellen gezien alle andere symptomen.

Het is gewoon afwachten. Niet zozeer dat ik zwanger ben (zou wel heel leuk zijn, en heel vlot), maar meer wanneer ik ongesteld wordt en hoe mijn cyclus nu gaat lopen. Had voro mijn zwnagerschap altijd een cyclus van rond de 24 dagen.

Miep

Voor de andere dame die vroeg naar hoe te tempen.

Iedere ochtend om ongeveer dezelfde tijd neem je je temperatuur op (rectaal). Je hebt dan nog niets gedaan, niet geplast, niet opgestaan, niet met het mannetje liggen vozen  
De temperatuur voor je eispong is normaal gesproken een stuk lager dan de temp na je eisprng. Je moet echt een soort van piek in de grafiek zien.

Misschien is deze site iets voor je: http://www.fertilityfriend.com. Staat veel informatie op en je kan je gegevens daar bijhouden.

Miep

Terug
Bovenaan