Heeft de hitte invloed op onze temperatuur?

mijn temp is bijna hetzelfde als altijd, kan mijn eisprong er uit halen, is dan hoger

op babybrabbel.nl en zwangerschapspagina.nl kun je ook veel teruglezen over temperaturen. Ik schrijf ook altijd op of ik veel/weinig afscheiding heb en of ik gevoelige borsten heb.
Succes

Deez, dat van die afscheiding houik dus ook bij, en ook hoe de cervix aanvoelt. Open of gesloten, zacht of iets minder zacht. Ja we leren wel wat over het vrouwenlichaam he. Eigenlijk geweldig toch dat we door te letten op symptomen, veel te weten komen over onze cyclus

He Miep,
Dat van dat cervix houd ik niet bij. Ik voel dat verschil niet goed en weet niet wat dan de bijzonderheden zijn. Heb er ook veel over gelezen, maar bij mij werkt dat niet haha

miep, had ook al op mn eigen vraag gereageerd,m aar zag dus dat bij jouw ook ineens de temp omhoog ging gister? Bij mij dus ook, maar volgens mij was ie wel op dag 14 (nu dag 25)..had kramp, gevoelige boops en normaal valt t slijm me ook op, maar misschien door t klussen deze keer niet gezien, haha...

Wil t ook weten vooral om te weten wanneer mn nod nou is, maar na 11 rondes mag t ook wel n keer raak zijn...

MellaBella,

ja 11 rondes is wel lang. Dat heb ik gelukkig nog nooit meegemaakt.
Lijkt me zo frustrerend. Maar goed ik heb op een andere manier mijn portie verdriet en frustratie wel gehad hoor.

Je kent ondertussen je eigen lichaam wel, na zoveel rondes, maar dan ga je je natuurlijk wel afvragen waarom lukt het dan niet, waarom wordt dat eitje niet bevrucht.

Nou ik zal voor je duimen dat het snel lukt.

Miep

quote: Miep34 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('27-07-2006 15:33:46'));

MellaBella,

ja 11 rondes is wel lang. Dat heb ik gelukkig nog nooit meegemaakt.
Lijkt me zo frustrerend. Maar goed ik heb op een andere manier mijn portie verdriet en frustratie wel gehad hoor.

Je kent ondertussen je eigen lichaam wel, na zoveel rondes, maar dan ga je je natuurlijk wel afvragen waarom lukt het dan niet, waarom wordt dat eitje niet bevrucht.

Nou ik zal voor je duimen dat het snel lukt.

Miep

Ach we duimen voor iedereen en bij de een duurt t helaas wat langer dan bij de ander..En weet je wat t stomme is..had na 3 rondes tempen zoiets van: aach ben eigenlijk regelmatig...en weet dat mn ei altijd op dag 14/15 is...toch deze mnd nog ff globaal getempt en uitgerekend nu doet ie zo vaag...
Dus ergens wel blij dat ik getempt heb, want als mn ei idd pas gister is geweest, hoef ik vanaf 2 aug niet te denken dat ik 2 wk overtijd ben...

tsjaa bij mij doet ie ook zo raar. Dit is eigenlijk pas de eerste keer dat ik serieus aan het tempen ben geslagen (na 13 rondes) en ik snap er geen snars van. Ik varieer van 36,1 naar 36,6 en dat terwijl ik wel elke ochtend om 7 uur temp voor het opstaan. Misschien ligt het idd aan de warmte, daardoor slaap ik ook lichter en onrustiger.

De grafiek van fertility friend (goeie tip trouwens Miep!) is net een achtbaan, heen en weer, hoog en laag. Voorheen (en ook deze maand) werkte ik eigenlijk altijd met ovulatietesten. Ik ben vrij regelmatig, bijna elke maand een eitje op dag 11 of 12 bij een cyclus van 25/27 dagen. Maar deze maand is mijn ei ook later (zou het echt de warmte zijn?) Gister een positieve test (dag 13 ) dus zal ik vandaag mijn ovulatie hebben. Kijken of min temp morgen dan daadwerkelijk hoger ligt!

groet, cee

Terug
Bovenaan