Heeft een zwangerschap invloed op de uitslag van een uitstrijkje?

ja ik moet maandag naar de gyn en ik was nieuwschierig of ik al iets meer van jullie kon horen.
Ik verteld het tegen niemand dat ik zwanger ben hoor vind 9 weken vroeg zat!!

maandag voor verder onderzoek naar de gyn, maar dacht als ik nou zwanger was op het moment dat het uitstrijkje gedaan werd of dan de uitslag anders kan zijn dan dat je niet zwanger zou zijn.
Me vraag is wat onduidelijk maar hoop dat het nu ietsjes duidelijker is.
Ik ga ook aan de gyn vragen of ze meteen kunnen zijn hoe ver ik zwanger ben...... dan maak ik iets waar ik erg tegen op zien toch ietsje minder vervelend .

Hoi Quinta,
Maak je je ook zorgen over pap3? Verder zou ik het inderdaad met je arts bespreken. Die heeft er het meest verstand van.

Zelf kreeg ik een oproep en op het moment dat ik een afsrpaak wilde maken om een uitstrijkje te laten maken, begon ik te twijfelen of ik misschien zwanger zou ijn die maand. En ja hoor. Dus ik ben pas over een hele tijd weer aan de beurt.

Succes

hoi meiden

ik ben vandaag bij de gyn (co ass.) geweest. de zwangerschap heeft geen invloed gehad bij de uitslag van het uitstrijkje.

Ik heb geen echo of verder onderzoek gehad want ik had een co ass. Ik baal echt onwijs nu moet ik dinsdag weer (volgende week) en dan gaan ze met een microscoop kijken en weefsel weghalen.
De Co ass. was hier niet bevoegd toe. Ik had verwacht dat dit ook zou gebeuren maar ben dus voor jan doedel naar h'lem gereden.

gr quinta

Terug
Bovenaan