Heeft er iemand ervaring met Perineumolie?

hallo allemaal, die weleda perineum olie heb ik bij mn vorige zwangercshap van onze dochter ook gebruikt en ik ebn toch uiteindleijk ingeknipt, dus ik weet eigenlijk niet of ik het flesje wat ik nog heb staan deze keer ga gebruiken... groetjes

Hoi Kim,
De olie is van weleda, dus natuurlijk. Ik zou in dat gebied niet gaan smeren met andere olie. Deze olie is speciaal bedoeld voor je vagina + omgeving.
Groetjes Rene

Er moest staan Hoi Petra & Kim.

* jammer anoniem dat het bij jou niet geholpen heeft, het geeft ook geen garantie dat t niet gebeurd. Maar ik vind het het proberen waard.
Groetjes Rene

haha leuk om terug te lezen.
het leek me toen al ongelooflijke onzin.
Je hormonen zorgen er namleijk op een natuurlijke manier voor dat het weefsel zachter wordt en rekbaarder.
Heeft het bij iemand succes gehad.
Ik heb het niet gebruikt en ben op 2 plaatsen ingecsheurd, eigen schuld dikke bult ...?
Elke

Hoi dames,

Ook even een reactie van mij.
Ik heb het ook niet gebruikt, ben gelijk helemaal niks uitgescheurd.
Volgens mijn verloskundige komt dat door je hormonen en mijn leeftijd.
Ik was 19 toen ik benbevallen van mijn zoontje.

Toch is het wel goed om het van onder voor te bereiden denk ik..
als je het elke dag masseert word het misschien nog soepeler.
Veel geluk allemaal met jullie kindjes, want dat vond ik toen het belangrijkst dat tie geboren werd de rest kon me tijdens de bevalling niks schelen.

groetjes

Als er niet zo'n paniek was geweest tijdens mijn bevalling, Isabel zat klem dan had er niet geknipt hoeven worden zei de arts assisitent. Dus toch voor niks gesmeerd.

Groetjes Sharon (rene)

Terug
Bovenaan