Heeft er iemand ervaringen met “ emesafne”

<p>Hallo lieve mama’s to be!</p><p>ik heb een vraagje..</p><p>omdat ik zo gigantisch misselijk ben, moet overgeven en mijn stoelgang me in de steek gelaten heeft. Hebben de vk en ha mij emesafene voorgeschreven. Heeft iemand hier ervaring mee?? </p><p>Er staat dan weer op dat je er niet mee mag auto rijden maar, ik wordt altijd beetje allergisch als dat op een verpakking staat,( ik en stil zitten is geen match Made in haven) dus als  het echt de moeite waard is wil ik het pas proberen... </p><p>dusss... alle tips en reacties zijn welkom!</p>

De eerste maanden heb ik het ook gebruikt. Alleen was ik door de vroege zwangerschap zelf al zoo moe dat de bijwerking slaperig voor mij wegviel. Moe was ik toch wel?
Ik nam het smorgens bij het opstaan en vlak voordat ik naar bed ging. Alles ging wel in automatische piloot maar heb  zeker gewoon auto gereden. Het leven ging gewoon door... 
Het nam bij mij niet alle misselijkheid weg maar haalde wel de scherpe randjes ervanaf.
Succes, en ik hoop dat je je snel beter voelt! 

Van 6-12 weken dagelijks gebruikt en daarna afgebouwd. Ik gebruikte 1 pilletje per dag tenzij het niet uit te houden was. Had geen bijwerkingen (heb ik nooit van medicijnen eigenlijk) want moe was ik toch al!

Ik heb het ook gebruikt en nam het altijd s avonds! Dat werkt de dag erna wel door.
zoals hier boven, misselijkheid niet helemaal wel maar wel de scherpe randjes.

Er wordt gezegd dat je na 3 a 4 dagen gewoon kunt autorijden omdat je er dan aan gewend bent. Ik ben nu 16 weken zwanger en gebruik sinds 5 weken emesafene omdat het echt alleen maar erger ipv beter werd. Inmiddels kan ik over het algemeen 1 per dag nemen maar tot vorige week was 2 per dag helaas noodzakelijk. Nu per dag verschillend. Gewoon ook met auto rijden gebruikt dus! :)

Hier ook een gebruiker!
van week 7 tot week 13 gebruikt.
haalt inderdaad het ergste weg - zodat je wel een beetje normaal kunt functioneren.
ik heb overigens nog aardig wat doosjes liggen mocht je interesse hebben.. kreeg direct een voorraad voorgeschreven ?

Terug
Bovenaan