Heeft er iemand ervaringen met “ emesafne”

Ik heb het ook gebruikt van week 7 tot nu week 11. Of het echt helpt weet ik niet. Toen ik hele dagen moest overgeven ging ik het gebruiken en daarna kon ik uiteindelijk smiddags wel wat eten en drinken binnen houden. Maar echt functioneren en werken lukte nog steeds door de misselijkheid in combinatie met overgeven. Sinds een paar dagen is de misselijkheid gelukkig grotendeels weggezakt en ben ik gestopt met de pillen. Ik merk geen enkel effect van met of zonder de pillen, alleen zonder ben ik wel stukken minder moe en suf ben met pillen moest ik elke dag een middagslaapje doen. 

Ik gebruik het al sinds ik 6 weken zwanger ben ivm veel overgeven en gehele dag erg misselijk. Eerst 2 pilletjes en nu kan ik er met 1 door. Ben nu 25 weken zwanger. 
Ik heb voor alle zekerheid de eerste 3 dagen geen auto gereden, maar nu kan dat inderdaad prima. Gaat alleen om eerste 3 dagen.
bij mij is de misselijkheid ook niet helemaal weg, maar haalt net zoals de anderen zeggen de scherpe randjes eraf. Spugen werd ook veel minder. Nu is het spugen over, maar als ik ermee stop, dan komt de misselijkheid weer terug en heb ik bijna geen eetlust. 
Ik hoor verschillende verhalen over dit medicijn. De 1 zegt dat het wel werkt en bij de ander niet. Zoals ik de meesten hoor, haalt het de scherpe randjes eraf en sommigen hoeven niet meer te spugen. Alleen de misselijkheid gaat niet helemaal weg. 
Succes en ik hoop dat je je snel weer beter voelt.

Met de Emasafene heb ik niet zo heel veel ervaring omdat deze pil bij mij helemaal niet werkte en ik dus over moest op een zwaardere Primperan.Dit omdat ik echt hele dagen aan het overgeven was echt om de 10 a 15 minuten.De Primperan werkte bij mij wel heel goed maar daar mocht ik ook niet mee auto rijden. Nu zal het voor je gevoel misschien wel heel goed kunnen alleen als het op de medicatie staat ben je niet verzekerd en strafbaar bij eventuele ongelukken. Dus ik zou persoonlijk het risico niet nemen en lekker op de fiets met de bus of trein gaan. :)Volgens mij mag je bij Emasafene vanaf 0.25mg per dag 24 uur na innamen niet rijden.

Terug
Bovenaan