Heeft er iemand positieve ervaringen met Tarwekiemolie capsules????

Hallo,

Ik heb hier deze week al een keer eerder wat verteld over tarwekiemolie, maar ik zal mijn verhaal nog  wel een keer vertellen.
Halve wege ronde 2 ben ik tarwekiemolie gaan slikken, en in ronde 3 was het al raak bij ons. Ik weet natuurlijk niet of dat door de tarwekiemolie komt, maar ik had op deze site wel meer positiefe verhalen gehoord over dit spul. En ik had zoiets van baat het niet dan schaad het niet.(het is volgens mij ook nog goed voor je weerstand dus kan het zowiezo geen kwaad toch?)
Maar mijn cyclus werd er idd korter van, ik ging van 34 dagen naar 29 dagen, dus dat is altijd mooi.
Maar je zou ook op internet kunnen zoeken, daar schijnt ook best wel veel op te staan.
Heel veelsucces!!

Liefs Annemiek
16w6d

Hoi Annemiek,
Wat fijn voor jou dat het misschien geholpen heeft.
Ik heb al gezocht op internet en ik las inderdaad wel meer positieve verhalen erover. Het is zowiezo goed voor een heleboel dingen.
Ik heb mijn vriend ook maar aan die pillen gezet, hij vindt het allemaal prima.
Succes met je zwangerschap.
Geniet ervan
Liefs Rene

Ga ik ook proberen! Als ik het zo lees, zouden alle vrouwen het moeten nemen! Het lijkt me perfect! Wie weet zijn we allemaal volgende maand zwanger! En is er een run op alle baby-spullen en zijn alle zwangerschapsgymnatieklessen volgeboekt.... Op naar het kruidvat!!!!
Schrijf mezelf even moed in. Ben nu bezig met ongesteld worden en heb krampen. Grrrr.

D

Heej Rene,

Wat stoer dat je vriend ook aan de pillen gaat! Helaas ziet die van mij (wat klinkt dat lullig..zo bedoel ik het niet) dat niet zitten. Maar goed, ik denk dat ik de tarwekiemcapsules ook maar ga halen: baat het niet, dan schaat het niet.....

Trouwens, met alle goede en slimme adviezen van jullie allemaal ben ik straks binnen no time zwanger       HOOP IK!!!!!!!!!!!! En jullie ook natuurlijk

Hoi Meiden,
Ik hoop dat het bij iedereen aan gaat slaan, zou wel leuk zijn he als we allemaal zwanger worden
Wie weet, ik heb een positieve bui hebben jullie het door,
Het gaat helemaal goed komen !!!
Tjakka
Liefs Rene

hoi meiden

heb ook die tarwekiempillen maar gekocht bij de kruitvat. Vind het alleen wel van die harde grote dingen. Blijven elke keer hangen hihihi maar het is voor een goed doel en op natuurlijke basis. Succes allemaal
liefs liz

Hoi hoi!!

Ik heb de tarwekiemolie dingen al een hele poos in huis, slik ze niet regelmatig, had ze toen namelijk gekocht voor mijn weerstand.
Ach misschien kennen jullie het wel.... slikken tot het over is en dan vergeet je het weer??
Ik heb ze dus nog staan en ik ga ze zeker innemen als blijkt dat het helpt!!!

En idd, ze zijn rottig door te slikken, slik ook folium van kruidvat die zijn groter maar die heb ik zo weg, dit zijn balletjes en die willen op een of andere manier niet zo goed hahahaha

Maar goed, allemaal succes!!

Fijn weekend!

Grover

hé Rene

Hier 1 maandje geprobeerd (hubbie en ik) en toen zwanger... toeval?
Kweet niet, maar baat het niet het schaadt ook niet toch?

Terug
Bovenaan