heeft er nog iemand CYTOTEC gehad na een miskraam????

Hoi Ikke,

Cytotec zijn ook tabletten die je vaginaal in moet brengen, dus ik kan me voorstellen dat je niks merkt als je ze onder je tong hebt moeten laten smelten..
toen ik die tabletten kreeg van de gyn. ( zonder bijsluiter of wat ook ) heb ik eerst maar eens goed navraag gedaan naar de tabletten, ik dacht ik ga niet zomaar 4 tabletten inbrengen.
dus ik heb ook de apotheek gebeld en mijn apotheek vertelde mij dat 2 tabletten max. zijn voor een volwassene, 1 wordt aangeraden, maar 4 is een overdosis!!!
dus ik had besloten om ze niet in te brengen, maar dat was dus ook niet meer nodig, want vlak na mijn besluit verloor ik ineens zomaar zonder buikpijn ofzo het laatste gedeelte weefsel wat nog in mijn baarmoeder zat...
dus ik was erg opgelucht en blij dat ik die tabletten nooit ingebracht heb..

gelukkig was de echo goed bij jou.. dat scheelt een hoop ellende toch?? het is al ellendig genoeg allemaal..
nou sterkte verder.

groetjes van mij

Hoi,

Mijn naam is Kyra en ik heb ook een tijdje rondgehangen op dit forum. Ik heb 2 mk's achter de rug.  Vandaag dacht ik: ach eens even kijken hoe het met de dames is. Toen las ik dit verhaal en ik wil er toch even op reageren.

Na mijn 2e mk kwam de boel niet echt op gang. Ik koos toen ook voor cytotec. Die tabletten kun je dus oraal en ook vaginaal inbrengen. Ik moest ze oraal innemen, mijn vriendin vaginaal. Ik kon het thuis zelf doen en zij moest een dag opgenomen worden.
Ik twijfelde eerst ook of ik ze wel in moest nemen want op internet zag ik dus dat beide kan. Toch even nagevraagd en het klopte wel: die van mij waren orale tabletten.
Ik had geloof ik ook een combi met myfegyne, die moest ik gelijk in het ziekenhuis bij de gyn onder toezicht (had te maken met de abortuswetgeving, anders kon ik ze aan de buurvrouw geven ofzo...) innemen. s'Nachts kreeg ik enorme krampen, gewoon weeen dus. Het was heel heftig maar ik zou het als ik weer voor de keuze zou staan wel weer zo doen. Alles was schoon na die pillen.
Dat was mijn ervaring met cytotec.

gr Kyra  

Terug
Bovenaan